Annons

20D

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har hört att några 20D tydligen är på väg till Stockholm idag. Någon som har hört något hos sin fotohandlare? På In Warehouse hade de ingen aning vilket verkar lite märkligt. En fotograf skulle tydligen kunna hämta ut sitt ex idag.

Ring runt och kolla allihopa! ;)

För att få besked krävs det att handlaren ringer till Canon och kollar. Det gör nog inte alla databutikerna.

Kameradoktorn och Canon har sagt att jag antagligen kan hämta min 20D idag. Får hoppas att det stämmer.

Kameradoktorn

Hoppsan, jag frågade på Kameradokton igår och då indikerade de att 20D kunde dyka upp nästa vecka.

När bokade du ditt exemplar? Jag har för mig att jag bokade mitt kring den 18 augusti. Tyvärr vet jag inte hur många som står före.

Jessica_ skrev:
På In Warehouse hade de ingen aning vilket verkar lite märkligt. En fotograf skulle tydligen kunna hämta ut sitt ex idag.

Många dataåterförsäljare tar nog in sina kameror distributörer såsom Tech Data osv. De är därmed beroende av hur bra dessa är på att ge leveransbesked.

Hahaha det här börjar likna en väckelserörelse LOL
-Kommer frälsningen idag eller imorrn??
-Vet inte, men när det blir så blir allt bra..
-Ahaa en del säger att den kom redan igår o världen ser fortfarande lika illa ut.

Lugn o fin gott folk, 20D kommer men världen blir inte ett bättre ställe för det ;)

Re: Kameradoktorn

dagr skrev:
Hoppsan, jag frågade på Kameradokton igår och då indikerade de att 20D kunde dyka upp nästa vecka.

När bokade du ditt exemplar? Jag har för mig att jag bokade mitt kring den 18 augusti. Tyvärr vet jag inte hur många som står före.

Kameradoktorn får fem kamerahus denna vecka och fler nästa.

Jag har för mig att jag bokade 14 aug, några bokade den 16:e. Så nästa vecka är nog inte omöjligt.

hehe japp jag vet - men lite kul är det allt o se "hysterin"

Vad tror du förresten ett beggat 1D Mk2 hus kommer att ligga på i pris nästa år? -25-30 tusen exponeringar.

ANNONS
Götaplatsens Foto