Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

29 miljarder bilder!

Produkter
(logga in för att koppla)
jolsson skrev:
Dom kanske talar för sig skälva?
De talar för mig också. Behöver man verkligen kamera, mp3, internet och kompass mm i en mobil. Om jag ska fota köper jag ju en kamera och inte en mobilkamera och om jag ska lyssna på musik köper jag ju en mp3 inte en telefon. Vissa telefoner går knappt att ringa med för att det är massa annat skit i proppat.

det roliga är att det som är en "enkel finess" ändras med tiden.

förr var sms ngt avancerat och som få använde. nu är det en självklarhet. jag vet många som sagt "äh massa finesser jag aldrig använder", och som sen senare "det var ju rätt smidigt med radio i telefonen ändå nu när jag börjat pendla med buss".

jag vill ha så lite saker som möjligt att bära på. just kombon telefon/mp3-spelare/radio/hyffsad kamera/internetaccess/spelmaskin/whatever är underbar. kan inte förstå varför man inte vill ha det samlat i en enda makapär om man kan, om det nu fungerar bra.

det är dags att byta namn på det bara. de borde kallas Mobile Personal Center (MPC) eller ngt liknande.

När jag tittar på lite olika telefoner så ser jag att det skrivs mer och mer om hur mycket musik man kan ha i den. Så jag tror de snart inte kommer bry sig om kameran och istället bry sig om en "musikmobil".

ANNONS
Götaplatsens Foto