Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Alla Nikon ägare, hur kapitalstarka och galna är ni?
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Chet
Avslutat medlemskap
Kalle_B skrev:
mem mitt kan man äta...smakar mint... på tal om canon så har jag en canon pappersklämma.. men den ska jag behålla ...
![]()
Ähh vad ska vi tjafsa...
Vi får säkert sålt grejjerna ändå.
Nej, det är inte sant. För tre år sen fick jag en leverans från dem utan choklad. Det var nästan så jag ringde plus ;-)Gip skrev:
appropå godis, jag har hört att man alltid får godis från Cyberfoto när man beställer där...är det sant?
Zepofan
Aktiv medlem
jimh skrev:
Nej, det är inte sant. För tre år sen fick jag en leverans från dem utan choklad. Det var nästan så jag ringde plus ;-)
Då har du nog haft otur... 4 beställningar och lika många chokladbitar.
Gip
Aktiv medlem
jimh skrev:
Nej, det är inte sant. För tre år sen fick jag en leverans från dem utan choklad. Det var nästan så jag ringde plus ;-)
Det hade jag aldrig acceppterat...det är ju en av anledningarna till att man beställer därifrån.
Nu är jag inte deras största kund direkt ...men när jag ska köpa mitt macro så ska jag beställa därifrån för chokladens skull.
Senast ändrad:
Gip
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
är det god choklad?? hur mkt får man? 400g nötchoklad?isåfall är jag törsk!
Nej det var den nya marssorten, med nån nougat och vit choklad.(om jag inte minns fel)
Men du får beställa många gånger Kalle
Gip
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Plötsligt blev restnoteringar största lyckan![]()
Det syns väl när man beställer det om det inte finns i lager...och då kommer man börja välja prylar efter vad som inte finns inne *skratt*