Annons

Alla Nikon ägare, hur kapitalstarka och galna är ni?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Dessa två Nikon godisar har jag i min ägo, är själv hängiven Canon kille och därför är det en tickande bomb att äga dessa...

Är ni beredda att beta för "ert" märke? och hur mkt?

budgivningen för dessa 2 börjar på 50 öre st.

Bilagor

• nikon.jpg
    nikon.jpg
    56.2 KB · Visningar: 807
Sitter själv med ett telefonkort, där Nikons F5:a är avbildad.

Är beredd att bta mot en D2X, eller möjligen en 200mm/2.0.

Struntar i mellanskillnaden... man är ju inte girig!

Senast ändrad:
mem mitt kan man äta... ;) smakar mint... på tal om canon så har jag en canon pappersklämma.. men den ska jag behålla ...;)

Nikon vad är det?
går det att äta?....... JA
går det att ringa med ?.......... JA
Va kan det va?

Alla märken som gör godispåsar är bra märken.

appropå godis, jag har hört att man alltid får godis från Cyberfoto när man beställer där...är det sant?
(jag har beställd därifrån en gång och fick med chocklad)

Cyberfoto: Sluta ALDRIG med det! ;)

nu är allt uppätet... hihi

jasså du Gill... du handlar enbart för chokladens skull?? ja alla har vi olika motiv till våra inköp.. ;)

Gip skrev:
appropå godis, jag har hört att man alltid får godis från Cyberfoto när man beställer där...är det sant?
Nej, det är inte sant. För tre år sen fick jag en leverans från dem utan choklad. Det var nästan så jag ringde plus ;-)

jimh skrev:
Nej, det är inte sant. För tre år sen fick jag en leverans från dem utan choklad. Det var nästan så jag ringde plus ;-)

Det hade jag aldrig acceppterat...det är ju en av anledningarna till att man beställer därifrån. ;)

Nu är jag inte deras största kund direkt ...men när jag ska köpa mitt macro så ska jag beställa därifrån för chokladens skull. ;)

Senast ändrad:
Kalle_B skrev:
är det god choklad?? hur mkt får man? 400g nötchoklad? ;) isåfall är jag törsk!

Nej det var den nya marssorten, med nån nougat och vit choklad.(om jag inte minns fel)

Men du får beställa många gånger Kalle :)

Sist jag beställde från cyber så fanns inte allt i lager, så dom skickade i två omgångar :) Och lika många chokladbitar :D

ANNONS
Götaplatsens Foto