Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Android

Produkter
(logga in för att koppla)

solhasse

Medlem
Jag tycker det är dags för en android-applikation för fotosidan!

Bilagor

• android-logo-white.png
    android-logo-white.png
    59 KB · Visningar: 386
Varför inte göra en mobilanpassad version av fotosidan istället för att skriva små program till allsköns olika mobilos?

Varför inte göra en mobilanpassad version av fotosidan istället för att skriva små program till allsköns olika mobilos?

Nej, det är ju ute. Det måste vara en app för alla snackar om appar. Hype, hype, hype!!! :D

Personligen håller jag med dig. Skriv en mobilsida istället i så fall. Om jag har förstått saken rätt så är inte heller FS intresserade av att underhålla en hög med olika appar.

Vi Androider behöver ingen speciell applikation för att kunna använda forumet mobilt, det funkar fint som det är med både inbyggda läsare, Opera och Firefox. Vill man inte köra med någon av dem så finns det ju också TapaTalk som borde funka på Fotosidan, men den har jag inte testat än.

http://www.tapatalk.com/

/ Magnus

ANNONS
Götaplatsens Foto