LindbergJ
Aktiv medlem
Ursäkta gårdagen.
Får ursäkta om jag var barsk igår inget illa menat, men jag tog åt mig och lyssnade, men jag var iväg idag och jobbade ändå, jag tror att jag är nöjd, har dock inte hunnit redigera något än. Jag ska vara ärlig här och lägga upp för att visa hur det blev.
Ganska uppenbart att jag inte gjort det,
Det är en komponent i en bra bild att ha baskraven, bra ljus, bra skärpa bra komposition, kalla dessa tekniska detaljer du
Låter mer som en förolämpning av en som på ett konstruktivt sätt ger dig input på vad du ska tänka på, att föreslå studioblixtar gentemot en kameramonterad blixt är hjälp, har jag sagt att jag är proffs?
Var hittar du påhoppet, jag tolkade det du sagt tidigare om att du inte har ett avtal med kunden vilket sätter dig i en dålig förhandlingsposition, du gör allt jobb utan att ha en aning om de vill ha bilderna i slutänden
men om inte restaurangen är helt inglasad med det ljusinsläpp som detta innebär och dina gluggar som du har idag (Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM) mest troligt inte kommer att räcka till utan blixt så kommer du att behöva blixtar, en kameramonterad blixt ger en mycket platt och hård bild, en studioblixt/eller speedlight placerad en bit från kameran i rätt vinkel ger en helt annan dimension till bilden
Får ursäkta om jag var barsk igår inget illa menat, men jag tog åt mig och lyssnade, men jag var iväg idag och jobbade ändå, jag tror att jag är nöjd, har dock inte hunnit redigera något än. Jag ska vara ärlig här och lägga upp för att visa hur det blev.