Annons

Avisering när någon svarar på mitt svar

Produkter
(logga in för att koppla)

Makten

Aktiv medlem
Om jag svarar på en kommentar till ett blogginlägg och den personen sen svarar tillbaka så får man ingen avisering om det, vilket är något olyckligt. Man måste alltså gå in manuellt och kolla för att hitta eventuella försök till vidare diskussion.

Kan man ordna detta på något sätt?
 

pdahlen

Aktiv medlem
Det är samma för mig, jag får inte avisering den 2:a gången. Har tittat på mina inställningar och kan inte se något konstigt
 

Makten

Aktiv medlem
Nu fick jag plötsligt en avisering om "svar på ett inlägg" under min blogg, vilket var precis vad jag önskade! Undrar om det är nåt som ändrats nyligen, för jag missade ett annat svar igår.

Edit: Och jag har inte ändrat några inställningar. Ingen av dem är formulerade som att de skulle påverka just detta, men det kan ju vara inbakat i nåt annat utan att man vet det.
 

Makten

Aktiv medlem
Vafan. Nu får jag aviseringar om andras kommentarer på en text där jag svarat på en kommentar. Det har jag inget som helst intresse av! Alltså kommentarer som inte har något med min egen att göra. :cautious:

Edit: Det här suger, nu får jag massor av aviseringar som jag inte vill ha. Får ta bort min kommentar då så jag slipper skiten. :(

Edit 2: Fast det går inte. Suck...
 
Senast ändrad:

Makten

Aktiv medlem
Okej, det här innebär att jag inte kan kommentera andras inlägg, för då blir jag översvämmad med helt irrelevanta aviseringar som inte har ett jota med min kommentar att göra. Verkar väl synnerligen dumt?
 
ANNONS