Annons

behöver instruktionsbok till canon 20d

Produkter
(logga in för att koppla)
VAr ju tråkigt att det inte fanns nått svar här för jag undrar detsamma. Har bara på Eng själv men vill ha på Svenska.

Om det är någon som inte vill ha sin på engelska så är jag intresserad. Jag har en på tyska men mina tyskakunskaper är begränsade.

Hej, jag fick min på FRANSKA så jag har beställt en Svensk manual till min 20D också. Jag besatälde min från Expert. Pris vet jag inte.

Mvh Markus Asp

ja men vad bra. Går det att få tag på den via expert så får man ju kila in där å höra.
Tack för ett bra tipps

Dessvärre finns det ingen svensk manual på nätet.

Gå in i en riktig fotobutik och beställ en. Kostar runt 500:-

(detta bör man räkna in när man beställer billigare på nätet eller fråga om när man köper begagnat).

growingart.se skrev:
Tack, jag har listat ut det mesta men det finns alltid någon detalj som man kanske borde kunna när någon frågar, man vill ju inte direkt skämmas.

Lite OT, men ändå; Man behöver aldrig skämmas för att säga att man inte vet. Det är den som inte accepterar det svaret som skall skämmas...

Och har du några specifika detaljfrågor just nu kan du höra av dig. Jag har en svensk manual (nej, säljer inte).

Jag skäms inte ett dugg, jag är väl medveten om att det är mycket jag inte kan. Däremot brukar jag säga att det jag inte vet, det kan jag ta reda på. Nu är det mycket man egentligen vill veta så man får vara lite selektiv!

Tack för erbjudandet, jag har inga specifika frågor just. Jag har som vana att somna in med manualer när jag köpt nya spännande saker, en del grejor brukar ha många funktioner som man inte listat ut genom att pilla på alla knappar. Jag somnar fort med min tyska manual!

Hej på er.

Jag vet om du vill ha tag i en Manuall kan ni höra av er till inwarehouse ( jobbar där själv).
Vi kan beställa in dessa och då kostar dom ca 495:-

Hoppas detta kan hjälpa någon..

Sam

garwin skrev:
Hej på er.

Jag vet om du vill ha tag i en Manuall kan ni höra av er till inwarehouse ( jobbar där själv).
Vi kan beställa in dessa och då kostar dom ca 495:-

Hoppas detta kan hjälpa någon..

Sam

Är detta rånet?
495 för en instruktionsbok för en 20D, inte klokt...

Rån?
Tyvärr så tar Canon Sverige bra betalt pga av importen, vi har den bara som service för dom som vill ha den på svenska. ( förtjänsten för oss på denna tror jag är under 10%)
Om man vill ha på Engelska så är det ju enkelt att ladda ner den som PDF.

garwin skrev:
Rån?
Tyvärr så tar Canon Sverige bra betalt pga av importen, vi har den bara som service för dom som vill ha den på svenska. ( förtjänsten för oss på denna tror jag är under 10%)
Om man vill ha på Engelska så är det ju enkelt att ladda ner den som PDF.

Okej, då förstår jag!

Mvh Markus Asp

ANNONS
Götaplatsens Foto