Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
beslutsångest...
- Trådstartare Smuts
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Handlar lite om fördommar och tycke,, Husen ligger lite i samma kvalitetsklass så valet borde inte betyda så mycket mer än just ett producentval,,
Jag hade gått för Canon,,
-enkel väg mot fina Dslr,,,
-Stor beg, marknad på Canon,,,
-Jag anser att Canon är trevligare generellt
-etc,,
Mvh Niclas.
-etc,,
Mvh Niclas.
SimonPaulin
Aktiv medlem
Har pillat lite på canonen. Den är fin, synd bara att den är silvrig. Men som sagt har inte hållt i någon av de andra så...
/Simon
/Simon
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
SimonPaulin skrev:
Har pillat lite på canonen. Den är fin, synd bara att den är silvrig. Men som sagt har inte hållt i någon av de andra så...
/Simon
Jag började med silver och inte var det ngt problem det inte. Tyckte nästan att silverfärgen förstärkte ljuset genom linsen, kompenserade nästan ett par steg om jag inte minns fel
hehehe/Mvh Niclas.
macmolarin
Aktiv medlem
Istället för Nikon F50/F70 skulle jag rekommendera F 801(s) eller F90(x) då dessa i mitt tycke har bättre ergonomi/logik.
Gå ut på begagnatmarknaden med öppet sinne! Känn, kläm och prova! Då vinner Nikon. ;-)
Gå ut på begagnatmarknaden med öppet sinne! Känn, kläm och prova! Då vinner Nikon. ;-)
Greve Nickon
Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
-etc,,
Mvh Niclas.
Jag skulle rekomendera Nikon av precis samma anlednigar.
Mycket trevliga obtiker, särskilt som man kan använda dom gamla manuella 70-talsgluggarna också.
Greven
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Ja, det där med 70-tals gluggarna är ju Nikons fördel helt klart!
Visst handlar det mycket om tycke, smak och vana men jag menar att när jag själv började så var det stor skillnad på användarvänlighet mellan husen. Då handlade det om eos500, f50 etc,, Eos känndes helt klart mer logisk, i mina ögon och händer.
Tycker inte om Nikon,s små knappar,,, F4,an är väl ok,, Den som jämför F4,an med F90x förstår vad JAg menar.
Mvh Niclas.
Ps, När det gäller bilderna så spelar Nikon/Canon kanske inte så stor roll,eller
Visst handlar det mycket om tycke, smak och vana men jag menar att när jag själv började så var det stor skillnad på användarvänlighet mellan husen. Då handlade det om eos500, f50 etc,, Eos känndes helt klart mer logisk, i mina ögon och händer.
Tycker inte om Nikon,s små knappar,,, F4,an är väl ok,, Den som jämför F4,an med F90x förstår vad JAg menar.
Mvh Niclas.
Ps, När det gäller bilderna så spelar Nikon/Canon kanske inte så stor roll,eller
Senast ändrad: