Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Besvara en specifik kommentar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Blanco

Medlem
Hej!
Jag är väldigt tacksam för de komentarer jag fått till mina bilder. Hade för mig att man kunde besvara specifika kommentarer under en bild, eller har jag fel?

Som det är nu verkar det som jag endast kan besvara alla kommentarer i form av ett nytt, kursivt inlägg. Har jag missat något?

/Raul

EDIT *****************
Jag hittade det nu!
Går man in under "Dina album" finns inte knappen med för att besvara kommentarer.
Däremot finns den under "Din profil".....

Senast ändrad:
En relaterad fråga: Jag skulle vilja kunna skriva ETT svar som går till fler kommenterande. Det vore fint om man kunde bocka för de namn som ska se att man svarat. I nuläget så skriver jag ibland bara ett gemensamt svar som inte är riktat till någon, men det syns då inte för de som kommenterat att jag ens bemödat mig med att svara om de inte besöker bilden igen.

mmmm, det är nåt som kanske skulle till
folk klagar ju jämt på att deras kommentarer inte besvaras men det kanske man har gjort, fast inte direkt till den personen utan som ett generellt tack... vore nog bra om det kunde synas, t.ex på det sätt du föreslår

Jag håller med om att det vore en riktigt bra idé om man kunde klicka i samma svar till flera personer. Speciellt användbart vore det om man t ex. fått tre kommentarer där innehållet är ungefär detsamma.. det blir då lite tjatigt att skriva tre olika svar till nästan samma grej.

ANNONS
Götaplatsens Foto