nabbor
Aktiv medlem
Jag är sugen på att skaffa en makroblixt nu inför sommaren. Har aldrig använt en sån förut och skulle vilja ha lite råd och tips från er som testat.
En av de främsta anledningarna till att jag funderar på blixt är att jag vill kunna ta mer makrobilder på fri hand. Kommer blixten hjälpa mig med det?
Jag fotar idag med 40D.
De blixtar som jag funderar på är:
Canon MR-14EX
Canon MT-24EX
Sigma EM-140 DG
tacksam för alla synpunkter.
/robban
En av de främsta anledningarna till att jag funderar på blixt är att jag vill kunna ta mer makrobilder på fri hand. Kommer blixten hjälpa mig med det?
Jag fotar idag med 40D.
De blixtar som jag funderar på är:
Canon MR-14EX
Canon MT-24EX
Sigma EM-140 DG
tacksam för alla synpunkter.
/robban





