Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra pris på en Minolta A1

Produkter
(logga in för att koppla)

Stefansteff

Medlem
Om någon vet vart man får ett bra pris på en Minolta A1:a så blir jag glad, e på väg o ska köpa en.
billigaste än så länge är ca:9500:- inkl moms

Ja nu blev det av

He He, nu blev det av iaf.
Det blev en A1:a från Cyberphoto, inte lika billigt som från Tyskand men hur som helst slipper man ju importera. Nu är det bara att vänta till den levereras.
Weee *glad*
jag fick kameran med vertikalhandgrepp BP-400 & en Minolta väska för 11000:- ink moms o frakt.

Re: Ja nu blev det av

Stefansteff skrev:
He He, nu blev det av iaf.
Det blev en A1:a från Cyberphoto, inte lika billigt som från Tyskand men hur som helst slipper man ju importera. Nu är det bara att vänta till den levereras.
Weee *glad*
jag fick kameran med vertikalhandgrepp BP-400 & en Minolta väska för 11000:- ink moms o frakt.

Det hade absolut inte varit frågan om någon 'import', bara att man köpt den i ett annat europeiskt land. Till lägre pris. Där brände du nästan precis tre tusen totalt i onödan, som du kunde lagt på andra tillbehör eller saker..

Men det var ju ditt val. Hohum..

ANNONS
Götaplatsens Foto