Annons

Canon PowerShot S5 IS

Produkter
(logga in för att koppla)

Britt-Inger

Aktiv medlem
Canons svenska sida har inte ens med sin canon PowerShot S5 IS i sitt sortiment. Undrar om dom inte hunnit sätta in den än eller så har dom tagit bort den. Jag har för mig att jag läste om den där innan jag köpte min kamera, har fått byta mitt första ex. mot en ny som kommer i början av veckan.
Det kanske har varit för mycket klagomål på den redan, någon som har en susning ?

S5IS är den bästa kompakt Canon har gjort sedan Pro 90IS för många år sedan... den har allt som den hade och mer zoom o högre upplösning. Skulle jag köpa kompakt idag så låg S5IS bra till, men jag har inte sett sökaren i den än.

Jo den finns där, om man söker på: Powershot S5 IS så står den som nummer 4:a.

Jo kameran är bra, jag fick nog ett dåligt exemplar med mycket ca och en softhet i bilderna som inte var så roliga. Därför fick jag en ny kamera.
Macrobilderna blir superfina även supermacron ger helt otroligt bra bilder.

Britt-Inger skrev:
Jo den finns där, om man söker på: Powershot S5 IS så står den som nummer 4:a.

Jo kameran är bra, jag fick nog ett dåligt exemplar med mycket ca och en softhet i bilderna som inte var så roliga. Därför fick jag en ny kamera.
Macrobilderna blir superfina även supermacron ger helt otroligt bra bilder.

Instämmer om, bra betyg, har tagit drygt 1600 bilder med S5:an sedan midsommar. Den har även bra filmkvalitet.

/jan

ANNONS
Götaplatsens Foto