Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canons senaste produktkatalog

Produkter
(logga in för att koppla)

Bokeh

Aktiv medlem
Arne S skrev:
Japp, min låg tydligen också i postlådan idag.
Får nog dra hem tidigare..:)
Det behöver du inte, det finns inget nytt i den, gammal skåpmat på papper bara :)

Själv gillar jag.. citat.. Med Powershot G7 och 10 megapixels menar vi allvar.

Jo jo :)

/kent
 

Jeppe

Aktiv medlem
Mm.. eftersom alla andra skriver, så konfirmerar jag att årets katalog även har anlänt till Strövelstorp. Lägger den i den ständigt växande högen av Foto- och referenslitteratur. Den börjar bli stor nu... Längst ner hittar vi The New F1 World... Egentligen skulle man blivit kvar där ;)
 

RolandM

Aktiv medlem
Nu har den kommit och jag slänger genast konkurerande märkens reklammatrial och konctrerar mig på mästerverket från Canon.
 

Lasse C

Aktiv medlem
Är jag den ende som inte har fått den?
Bor i Nynäshamn, sex mil söder om Stockholm.

Nåja, vad är väl en katalog om kameror? Den kan ju vara fruktansvärt långtråkig, dötrist, och alldeles... alldeles underhållande!

Lasse C
 
Senast ändrad:

pepperazzi

Aktiv medlem
Fick min i förra veckan, visst fanns det kul läsning och mycket att dräggla över, men skrivar- och faxavdelningen hoppade jag över rätt snabbt.
 
ANNONS