Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canons Share your love kampanj?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ma3a

Medlem
Hej!

Efter många år utan kamera tänkte jag börja fota igen, nu digitalt och skaffade mig en Canon 760D.

Med den här följer ett kampanerbjudande om bla. Lightroom i ett år men jag lyckas inte aktivera det....har nån av er andra lyckats med det?

Canons support har inte en susning, verkar det....

Hej!

Efter många år utan kamera tänkte jag börja fota igen, nu digitalt och skaffade mig en Canon 760D.

Med den här följer ett kampanerbjudande om bla. Lightroom i ett år men jag lyckas inte aktivera det....har nån av er andra lyckats med det?

Canons support har inte en susning, verkar det....

Hej !

Jag fick ett mail med bla detta innehåll, ( delarna med min kod mm är inte med )
Det funkade hur bra som helst. :

För att starta ditt medlemskap i Creative Cloud Photography™ går du igenom följande steg*:

• Gå till http://creative.adobe.com/redeem

• Logga in med ditt Adobe-ID (din e-postadress om du redan är medlem) eller skapa ett Adobe-konto om du inte redan har ett.

• När du loggar in på Creative Cloud för att komma åt ditt medlemskap behöver du inte ange din kreditkortsinformation. Koden som du får gäller endast denna kampanj.

• Ange din inlösningskod för att komma åt Creative Cloud Photography™.

* Du måste godkänna licensavtalet för att kunna använda denna produkt. Mer information finns på www.adobe.com/go/eulas. Den här produkten kan automatiskt aktiveras över internet och fungerar eventuellt inte utan aktivering. Mer information finns på www.adobe.com/go/activation.

Ok, det där har inte jag fått....hur lång tid efter registreringen av kameran kom det...och kom det från Canon eller Adobe?

Ok, det där har inte jag fått....hur lång tid efter registreringen av kameran kom det...och kom det från Canon eller Adobe?

Hej !

Kommer inte ihåg, tror det var ca 2 veckor efter registrering.

Nu var mitt från en 7d2 men gången bör vara lika,
dvs ett mail från Canon som verifierar registrerringen, sedan
ett med div nr mm även detta från C, sen till sist ett från Adobe som
då säger att nu är det klart.

Det gick välanständigt fort, resten av erbjudandet verkade vara problem och tog flera månader.
Finns tråd om detta med.

//MW

Hej !

Kommer inte ihåg, tror det var ca 2 veckor efter registrering.

Det gick välanständigt fort, resten av erbjudandet verkade vara problem och tog flera månader.
Finns tråd om detta med.

//MW
Jag fick inloggningsuppgifter till Canon 1-2 dagar efter registrering och dagen efter jag skrivit in uppgifterna fick jag koden för Adobe CC.

Och som SMW skriver tog resten lång tid. Jag fick penningkompensation 4 mån efter köp pga leveransproblem från wacom.

ANNONS
Götaplatsens Foto