Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dåligt med minne
- Trådstartare SGÖ
- Start datum
Tomasz
Aktiv medlem
Minska upplösningen eller färgdjupet. Det inscannade datat tar helt enkelt för mycket plats i internminnet.
Möjligtvis kan det vara så att scanningsprogrammet har en begränsning i hur mycket minne det kan allokera, och att den gränsen ligger under dina 1GB. Då är det bara att testa ett annat program.
Tredje alternativ: Du har inte konfigurerat tillräckligt mycket virtuellt minne i datorn.
Kör du windows? Då ska man högerklicka på ikonen "den här datorn", välja "Egenskaper"->"Avancerat"->
"Prestanda, inställningar"->"Avancerat"->"Virtuellt minne, ändra".
Markera "Egen storlek" och skriv in lämpligt värde i "Maximal storlek", skriv samma värde i "Ursprunglig storlek". Lämpligt värde är 2000 eller mer.
Möjligtvis kan det vara så att scanningsprogrammet har en begränsning i hur mycket minne det kan allokera, och att den gränsen ligger under dina 1GB. Då är det bara att testa ett annat program.
Tredje alternativ: Du har inte konfigurerat tillräckligt mycket virtuellt minne i datorn.
Kör du windows? Då ska man högerklicka på ikonen "den här datorn", välja "Egenskaper"->"Avancerat"->
"Prestanda, inställningar"->"Avancerat"->"Virtuellt minne, ändra".
Markera "Egen storlek" och skriv in lämpligt värde i "Maximal storlek", skriv samma värde i "Ursprunglig storlek". Lämpligt värde är 2000 eller mer.
Tomasz
Aktiv medlem
Då kan vi stryka det tredje alternativet.
Det finns någon begränsning någonstans i systemet.
Troligtvis är det enklaste att minska upplösning eller färgdjup. Om bilderna blir kack då så tycker jag du ska vända dig till supporten för scanningsprogrammet och/eller söka i användarforum för programmet.
Google är också bra, brukar hjälpa mig ofta.
Det finns någon begränsning någonstans i systemet.
Troligtvis är det enklaste att minska upplösning eller färgdjup. Om bilderna blir kack då så tycker jag du ska vända dig till supporten för scanningsprogrammet och/eller söka i användarforum för programmet.
Google är också bra, brukar hjälpa mig ofta.