Annons

D200 15.30 22/12

Produkter
(logga in för att koppla)

JohanOlovsson

Aktiv medlem
JAG FÅR MIN D200 IMORRN KL 15.30 FÖR ATT VARA EXAKT!! OCH JAG VET HUR JAG SKA UTTRYCKA MIG FÖR JAG ÄR SÅ GLAD!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Undra om jag kmr kunna sova inatt? ;P

HAHA! Nu är jag "Komplett" ;) snart:p

Nej men titta!:D det är ju idag klockan 15.30
:D

JohanSandin skrev:
JAG FÅR MIN D200 IMORRN KL 15.30 FÖR ATT VARA EXAKT!! OCH JAG VET HUR JAG SKA UTTRYCKA MIG FÖR JAG ÄR SÅ GLAD!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jaja GRATTIS dårå MIN d50 är inte fy skam den heller

Kan bara gratulera. Mycket bra och kompetent kamera.
Jag har haft min i nån vecka och jag är sanslöst nöjd. ;) Nu blir det ju bara ännu dyrare för nu vill jag ju byta objektiv också. ;)

/F

JohanSandin skrev:

Har haft min Canon 350D i snart två år... fel forum kanske :) Go Jul!

JohanSandin skrev:
Man tackar Man tackar! :) Vad ska du byta från? Glugg alltså.

Tja, Dels så kikar jag ju på nåt alternativ till standardzoomen 18-70 som jag har nu. Med fast f2.8 eller så. Sen så borde jag skaffa mig en 80-200/2,8 också. Men pengarna räcker inte riktigt just nu. Mitt 10-20 håller jag hårt i dock. ;)
Välkommen till D200-skaran. ;)

/F

paul innergård skrev:
Du kommer bli nöjd. D200 är en väldigt fin kamera. Jag är jättenöd med min, framför allt hanteringsmässigt är den som en dröm.

Kan bara hålla med.. När jag fick min så nådde jag nya lyckohöjder med mitt fotograferande

foppe skrev:
Tja, Dels så kikar jag ju på nåt alternativ till standardzoomen 18-70 som jag har nu. Med fast f2.8 eller så. Sen så borde jag skaffa mig en 80-200/2,8 också. Men pengarna räcker inte riktigt just nu. Mitt 10-20 håller jag hårt i dock. ;)
Välkommen till D200-skaran. ;)

/F

18-70 gluggen får jag med D200an, senare när plånboken blir tjock nog så köper jag nog ett 17-55 2.8 ;). Det verkar ju vara skarpast :)

Börja inte leta efter bandning i bilderna bara;-) Jag vet numera TRE personer som får bandning med sina D200:eek:r trots att det inte "ska" vara nåt fel. De beter sig så helt enkelt, och det är bara att acceptera tror jag.

Nej du Martin :p det är en dokumenterad barnsjukdom. Inget mer inget mindre. Inget som finns i alla. Bara några (tusental:p) av de första byggda.

JohanSandin skrev:
Nej du Martin :p det är en dokumenterad barnsjukdom. Inget mer inget mindre. Inget som finns i alla. Bara några (tusental:p) av de första byggda.
Det trodde jag också. Men det visar sig även hos nya, uppenbarligen. Det är alltså inte en barnsjukdom, utan något som går att provocera fram eller ibland kommer fram på egen hand. Tips: fota inte lampor;-)

Edit: Jag hade min kamera inlämnad för fokusjustering, och bad dem samtidigt ta en titt på bandningen. De gjorde inget åt den.

ANNONS
Götaplatsens Foto