Annons

D200 - Aftonbladet tjuvtittar (PLUS)

Produkter
(logga in för att koppla)
Ok!

Jo man är som ett barn, som väntar på tomten.

Lite nervöst då jag har plats 5 hos en av de stora, och de tror att de kan röra sig om 5st i första svängen.

huhhh Som en hockeyfinal!

Det står ändå inte desto mer i Aftonbladet... Men de är ju snälla att hänvisar till Kamera & Bild's hemsida.

Med tanke på att man redan i första meningen i brödtexten skriver "Nikon D-20" så känns väl Aftonbladet inte som den mest pålitliga källan för kamerarecensioner... :)

Chet skrev:
Ok!

Jo man är som ett barn, som väntar på tomten.

Lite nervöst då jag har plats 5 hos en av de stora, och de tror att de kan röra sig om 5st i första svängen.

huhhh Som en hockeyfinal!

Det står ändå inte desto mer i Aftonbladet... Men de är ju snälla att hänvisar till Kamera & Bild's hemsida.

Vilken av dom stora? Jag är nyfiken eftersom jag är nr 3 hos en av dom..

joniz skrev:
Vilken av dom stora? Jag är nyfiken eftersom jag är nr 3 hos en av dom..

Jag tror vi blir utan båda två... Ringde Bankeryd idag - Onsdag, då hördes det att det bara räcker till visningsexemplar i deras butiker.

"Troligtvis ännu en kass jul!" :cool:

Jag börjar bli lite less och vänta på den där attiraljen. Tror snart jag skiter i den och kör mina trogna filmdragare istället. Om inte annat på ren jävulskap.

God Jul Allihopa!

Chet skrev:
Jag tror vi blir utan båda två... Ringde Bankeryd idag - Onsdag, då hördes det att det bara räcker till visningsexemplar i deras butiker.

"Troligtvis ännu en kass jul!" :cool:

Jag börjar bli lite less och vänta på den där attiraljen. Tror snart jag skiter i den och kör mina trogna filmdragare istället. Om inte annat på ren jävulskap.

God Jul Allihopa!

Skulle dom bara få tillräckligt till visningsex? Dvs tre ex? Typiskt!

clavicl skrev:
Expert Fridhemsplan. Kanske inte klassas som en av de stora, men det va därför jag undrade vilka som anses vara stora. Kanske YFO, Kameradoktorn, Scandinavian Photo, Cyberphoto, Expert Fridhemsplan ( =) )...

Det är väl dom som jag skulle klassa som stora, nåja huvudfrågan var om man får nån eller ej... Som det verkar för mig så blir det inget..

picturethis.nu skrev:
Kommer just från YFO/Göteborg.

De skulle ev. få in 3st innan jul.
Och det var till HELA YFO, dvs Stockholm, Gbg, Malmö!

Underbart... Sa dom nåt om när nästa leverans skulle komma? Skulle dom behålla något demoex eller skulle alla gå till kund?

DE visste inte mer än det.
De ville ju behålla ett ex. som demo.

Själv har jag en prel. bokning på ett 17-55DX sedan i september. De visste inget om när den skulle komma.

picturethis.nu skrev:
Kommer just från YFO/Göteborg.

De skulle ev. få in 3st innan jul.
Och det var till HELA YFO, dvs Stockholm, Gbg, Malmö!

Så lät det på Scandinavian Photo med... 3st...
En till var butik, men de lät fortfarande lite osäkra.

Chet skrev:
Så lät det på Scandinavian Photo med... 3st...
En till var butik, men de lät fortfarande lite osäkra.

Jag fick också svar att dom inte hade några definitiva besked ang morgondagens leverans när jag kollade nyss, konstigt att det går att vara osäker nu eftersom leveransen måste ju vara skickad redan eftersom den skall vara framme imorgon.

joniz skrev:
Jag fick också svar att dom inte hade några definitiva besked ang morgondagens leverans när jag kollade nyss, konstigt att det går att vara osäker nu eftersom leveransen måste ju vara skickad redan eftersom den skall vara framme imorgon.

Kanske 2000 talets hype/reklamtaktik...

Skör tråd... att balansera mellan att locka kunder eller göra dem förbannade!

ANNONS
Götaplatsens Foto