Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

D200 - Aftonbladet tjuvtittar (PLUS)

Produkter
(logga in för att koppla)
Chet skrev:
Kanske 2000 talets hype/reklamtaktik...

Skör tråd... att balansera mellan att locka kunder eller göra dem förbannade!

Ja dom kommer absolut göra mig förbannad om dom tjuvhåller på dom få ex dom får för visning. Det måste ju vara högsta prio att leverera till sina kunder och inte ha nåt att visa för dom som kanske kan få sitt ex i April. Sen är jag iofs partisk i frågan också men men...

Hmm det är ju väldigt disskusion när just de första 4-5 exemplaren kommer (förstår att ni är väldigt ivriga på kameran ni som ligger på de placeringarna i kön) Men är det ingen som har hört nåt när det börjar rulla på istället? killen på YFO kungsgatan (gbg) trodde att jag skulle kunna få min efter nyår nångång (jan-feb) och jag e på plats 35..Är detn ågon som vet något mer =)

konstigt att det går att vara osäker nu eftersom leveransen måste ju vara skickad redan eftersom den skall vara framme imorgon. [/B][/QUOTE]

Nja, angående mitt objektiv hade de fått fakturan med inte själva objektivet. Och det var någon vecka sedan..

picturethis.nu skrev:
konstigt att det går att vara osäker nu eftersom leveransen måste ju vara skickad redan eftersom den skall vara framme imorgon.

Nja, angående mitt objektiv hade de fått fakturan med inte själva objektivet. Och det var någon vecka sedan.. [/B][/QUOTE]

OK, ja jag antar att man får besked imorrn iaf.

ANNONS
Götaplatsens Foto