Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
D90 1år fingergrepp börjar lossna
- Trådstartare Twilice
- Start datum
Taryup
Aktiv medlem
Är detta verkligen normalt? Jag har haft kameran i ett år och en vecka nu men fingergreppet där man har tummen oftast har redan börjat lossna. Detta var något som jag märkte nyligen som jag inte sett förut.
Vad gör man åt något sådant? Allt? Inget?
Det finns samma problem på nästan alla Nikon D2x vet jag. Det ska ju inte vara så att de lossnar men det gör tyvärr det på vissa, antar jag.
Om det inte är något du stör dig på så behöver du inte göra något ju, men annars kan du nog gå in i en av Nikons återförsäljare och fråga lite. Eller bara maila Nikon.
Mesch
Aktiv medlem
Är detta verkligen normalt? Jag har haft kameran i ett år och en vecka nu men fingergreppet där man har tummen oftast har redan börjat lossna. Detta var något som jag märkte nyligen som jag inte sett förut.
Det händer tyvärr allt för ofta på Nikon. tumgreppet på D80 kostar runt 50-lappen att byta. Lasses gjorde det medan jag väntade, tog väl 5-10minuter. Borde vara samma på D90.
Problemet är ju om man inte bor i stockholm, då måste väl huset skickas in. Helt plötsligt kostar det en hel del bara i frakt :-(
Poteta
Aktiv medlem
Frågan har varit uppe förut.Är detta verkligen normalt? Jag har haft kameran i ett år och en vecka nu men fingergreppet där man har tummen oftast har redan börjat lossna. Detta var något som jag märkte nyligen som jag inte sett förut.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=121405