Tony johansson
Aktiv medlem
Mer än vad jag kände till. Har inte haft skäl att grotta ner mig i funktionen för just din skrivare, om man säger så.Ledsen, Tony, men min Pro-300 använder också vacuum
Har inte någon anledning att betvivla ditt påstående, däremot har jag inte upplevt problemet så som du beskriver det. Det har hänt att jag fått vita fläckar, men då inte i närheten av kanterna på utskriften, utan snarare mitt i och på olika ställen, vilket troligtvis handlar om att något har landat/legat på pappret i själva utskriftögonblicket, och som sedan släppt när utskiften var/är klar, om det verkar rimligt för dig.Verkar vara så på din Pro-1000 också.
Inga som helst problem för mig på utskrift av glossy - papper, detta fenomen har bara inträffat ett fåtal gånger, och då på matt papper.Det kan bero på det att du inte drabbas men tydligen så har en del haft problem med vanliga semi-glossy och glossy också.
Inga problem, du kan inte påverka det med vad du skriver. Det som skulle kunna utgöra "gnag" hos mig är vetskapen om att det faktiskt finns en vit fläck (även om den är aldrig så liten) och varje gång jag skulle se utskriften skulle jag titta om denna "defekt" fortfarande var kvarBer om ursäkt i förväg om jag kommer att orsaka "gnag" för dig... sorry...
Nu beror det också på hur viktig bilden är för mig, dessutom finns det inget som hindrar mig att skriva ut bilden igen, om så skulle önskas.
"Always look at the bright side of lifeDet positiva i det hela är att vid normalt betraktningsavstånd så ska det mycket till innan man noterar problemet.
Livet är en kompromiss och faktum är att detta ställningstagande har lett till att jag blir mindre stressad eller förbannad över småsaker, till skillnad från tidigare i livet, jag har upptäckt att det blir lite lättare och leva då.
Sent skall syndaren vakna