Annons

Dext och rabattkod.

Produkter
(logga in för att koppla)

Third eye

Aktiv medlem
Hallå!
Någon som vet om vår rabattkod hos Dext är begränsad på något sätt?
Har köpt vid 2 tillfällen och klistrat in koden från FS, nu tänkte jag köpa pressent till flickvännen och koden jag hämtar är inte giltig?
Engångskod?
 

pdahlen

Aktiv medlem
Var det inte någon annan som nyligen skrev att koden inte fungerade? Hör med Dext, det står inte att det är någon begränsning
 

Third eye

Aktiv medlem
Ja jag får kolla med dem, sitter med 2 varukorgar och beredd att beställa, därav frågan här. Är det tekniskt strul hos Dext så kan jag vänta nånn dag kanske, annars beställa från konkurrent :)
 

Third eye

Aktiv medlem
En rabattkod funkar bara en gång. Plocka ut en ny kod via din medlemsprofil.
Hm, oki. Låter ju såklart logiskt, köpte 2 ggr med samma kod med dryg veckas mellanrum dock.
Hur som helst, loggade ut och in för att få ny kod, och testade även logga in på tjejens ipad som aldrig varit inloggad. Men det är samma kod fortfarande.
Måste man trycka någonstans för att generera kod? Känner mig korkad ha ha
 

pdahlen

Aktiv medlem
Hej! Maila in till order@dext.se så får du en rabattkod så du kommer vidare. Så kikar vi på logiken här sen (inte vid datorn nu)
Hej, jag la en liten beställning i veckan till Dext och har försökt använda den kod som jag har från FS, men den accepterades inte. Nu har jag försökt maila Dext ett antal gånger, men har ännu inte fått något svar. Har de bara denna Mail adress order@dext.se, ingen telefon ? Tydligen fungerar det fortfarande inte med koderna från FS
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej! Koderna funkar som de ska men bara en (1) gång, så köper du flera ggr så kan du inte återanvända koden. Då är det bara att maila order@dext.se så får du en ny kod (eller så löses det i efterhand).

Jag har kollat och du mailade igår om detta och även idag och som jag fattat så är din Klarna-faktura redan justerad under dagen idag. Dock tar det en dag innan Klarna mailar ut om det men loggar du in i app eller på deras sida så borde du se det.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Hej! Koderna funkar som de ska men bara en (1) gång, så köper du flera ggr så kan du inte återanvända koden. Då är det bara att maila order@dext.se så får du en ny kod (eller så löses det i efterhand).

Jag har kollat och du mailade igår om detta och även idag och som jag fattat så är din Klarna-faktura redan justerad under dagen idag. Dock tar det en dag innan Klarna mailar ut om det men loggar du in i app eller på deras sida så borde du se det.
Tackar, det var ett par år sedan jag handlade förra gången så jag har varit utloggad. Lite konstigt att de inte svarar att de tittar på det, så man inte tror man skickar Mail ute i cyberrymden. Men fint att det löser sig ändå
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi försöker hålla svarstid inom två arbetsdagar. Här var nog prio att lösa Klarna-fakturan.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Rabattkoden på fotosidan hämtas bara en gång men jag ser till att du får en ny kod mailad till dig.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Rabattkoden på fotosidan hämtas bara en gång men jag ser till att du får en ny kod mailad till dig.
Fint, är det fler som har problem eller är det enbart TS och jag? Tänkte att det borde räcka att man kryssar i att man är FS Plus, så kan DEXt
Jag har samma problem.

Har även mailat Dext utan att få svar.
Man får tydligen skicka mail 2 dagar innan man tänker lägga en beställning 😊. Kunde man inte bara kryssa i att man är FS medlem och så kunde DEXT kolla med FS att man var medlem, och slippa dessa koder?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Fint, är det fler som har problem eller är det enbart TS och jag? Tänkte att det borde räcka att man kryssar i att man är FS Plus, så kan DEXt
Nej man måste ha en unik kod för att handla med rabatt. Har man ingen som funkar så skickar vi ny.

Man får tydligen skicka mail 2 dagar innan man tänker lägga en beställning 😊.
Nja riktigt så är det väl inte? :) Du la väl ändå en beställning och inom 24h så var din Klarna-faktura justerad med 20% rabatt.
 
ANNONS