Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Diffusor till SB-600

Produkter
(logga in för att koppla)

jonasy

Aktiv medlem
Diffuser till SB-600

Ja, vilken skall man köpa och var skall man göra det?

Det är ju bara en bit plast så det känns lite onödigt att betala mycket för originaldelen.

Mvh
Jonas

Senast ändrad:
Är det en Bouncer du menar ? då är mitt råd att du spar pengarna, onödigare fotopryl får man leta efter, min SB-600 tar betydligt bättre bilder utan plastgrunkan än med, sen är plastgrunkan en batterislukare av stora mått eftersom den får blixten att alltid kräma på med full effekt.

/kent

Bokeh skrev:
Är det en Bouncer du menar ? då är mitt råd att du spar pengarna, onödigare fotopryl får man leta efter, min SB-600 tar betydligt bättre bilder utan plastgrunkan än med, sen är plastgrunkan en batterislukare av stora mått eftersom den får blixten att alltid kräma på med full effekt.

/kent

Nja, så onödig vet jag inte om den är.
Tanken är ju att man ska studsa ljuset i tak, vägg eller dylikt och samtidigt släppa lite ljus rakt fram. Tycker det funkar ganska bra vid t.ex porträtt.

/Thomas

ANNONS
Götaplatsens Foto