Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Element 7 Dela

Produkter
(logga in för att koppla)

torparen

Aktiv medlem
När jag försöker skicka foto via dela får jag följande besked;

"Det går inte att utföra begärda åtgärder eftersom det inte finns något associerat e-postogram" "Installera e-postogram kontollpanel standardprogram"

Problemet kom efter det jag inst Window 7

Vad gör jag?

Du har väl installerat ett mejlprogram? Det finns ju inget sådant med i Windows 7. Jag använder Windows Live Mail och det kommer upp som ett val i Dela.

Element dela

Du har väl installerat ett mejlprogram? Det finns ju inget sådant med i Windows 7. Jag använder Windows Live Mail och det kommer upp som ett val i Dela.

Ja du faster ?? jag har provat det du föreslår Det går också att använda adobes fotomail, men även dett är tji. Det märkliga är att det gick innan jag inst 7:an även då använde jag adobes tjänst. Förmodligen blir det att ringa adobe i morgon, såvida du inte har fler förslag. Men tack för ditt förslag

ANNONS
Götaplatsens Foto