Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

En undran

Produkter
(logga in för att koppla)

Jerry68

Aktiv medlem
Ingen fler än jag som känner att det spelar ingen roll vad du lägger in för bilder här i denna pool?
Man fotar naturligtvis lika mycket föör sitt eget nöje och intresse, men syftet att vara med på
just fotosidan är att få bildkritik på de man lägger upp eller har jag fel? Känns så tråkigt att det ska vara så. Har sett att många kommenterar "bara" bilder med utrustningar för +40 tusen. Ska det vara så? Då kan iaf jag sluta lägga upp bilder här.
/Jerry
 

Henry Fredrikson

Avslutat medlemskap
Har försökt att artigt och försiktigt kommentera bilder med lite goda råd. Ibland uppskattas det men påfallande ofta skapar det aggressivitet istället. Så jag har mer eller mindre slutat.
För inte så länge sedan kommenterade jag en bild där det påstods att Coca Cola färgen på vattnet var miljöförstöring. Det syntes tydligt att bilden var rejält färgskruvad. Fick denna kommentar i retur (3:e kommentaren) sedan revs bilden jag kommenterat och som föranledde det hela. Ville väl inte att folk skulle kunna läsa hur snäll och artig kommentaren var.:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic/339926/2789880.htm

Har även fått flera ilskna direktmail istället för diskusioner. Så jag är extremt försiktig med allt utöver beröm. Tiger hellre.
 

Jerry68

Aktiv medlem
Har försökt att artigt och försiktigt kommentera bilder med lite goda råd. Ibland uppskattas det men påfallande ofta skapar det aggressivitet istället. Så jag har mer eller mindre slutat.
För inte så länge sedan kommenterade jag en bild där det påstods att Coca Cola färgen på vattnet var miljöförstöring. Det syntes tydligt att bilden var rejält färgskruvad. Fick denna kommentar i retur (3:e kommentaren) sedan revs bilden jag kommenterat och som föranledde det hela. Ville väl inte att folk skulle kunna läsa hur snäll och artig kommentaren var.:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic/339926/2789880.htm

Har även fått flera ilskna direktmail istället för diskusioner. Så jag är extremt försiktig med allt utöver beröm. Tiger hellre.
Tack för visat intresse! Inget fel påden bild du visade det är ju dimma.
 
ANNONS