EricSthlm
Avslutat medlemskap
jag fotade för några dar sen ute i skogen mellan kl 6:00 och 7:00 på morgonen. det var dissigt som fan ute. jag fotade på en stig med en massa träd. på trädtopperna låg dissigt. jag använde 100vs film på rekommendation från Terje, och ett blå filter för att få en kall blå ton över bilden och vilka bilder det vart! mycket vackert! jag e mycket nöjd och stolt. jag tror nog att jag ska ladda upp några av bilderna så ni kan se dom. jag vill också prova och ta om samma bilder och se om jag kan ta några som är ännu bättre då jag tror att jag kan få bilderna mer skarpare. dom är redan skarpa (bländare 22) men kanske går att få ännu bättre skärpa. jag vet att det är ohälsosamt att haka upp sig på "bilderna kanske kunde bli skarpare" men jag vill bara veta att jag fick den bästa bilden möjligast.
så min fråga är: är det någon som vet hur man vet om det ska bli dissigt på morgonen. är det om det är fuktigt på natten? jag tänkte att nån av er kanske vet eftersom många av er här har mycket erfarenhet av att fota ute i naturen.
(ber om ursäkt för eventuella stavfel. jag är rätt så trött)
så min fråga är: är det någon som vet hur man vet om det ska bli dissigt på morgonen. är det om det är fuktigt på natten? jag tänkte att nån av er kanske vet eftersom många av er här har mycket erfarenhet av att fota ute i naturen.
(ber om ursäkt för eventuella stavfel. jag är rätt så trött)