Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Få in mina bilder i datorn!

Produkter
(logga in för att koppla)

Carl Johan

Aktiv medlem
Jag har provat allt! Genom diskett-enheten, USB-porten, cd-läsaren - verkligen allt. Mina svartvita neg och kopior går inte in helt enkelt.

(omåttligt roligt)Skämt åsido.. Jag framkallar och kopierar ju hemma nu mera. Trivs verkligen i mörkrummet, men saknar kopior på datorn till hemsida, här på fs m.m. Har inte tillgång till någon scanner dock! Scanna.nu:s priser framstår ju som ett skämt, så det är inget alternativ.

HUR GÖR JAG?

Har du låg budget, ta ut papperskopior o scanna dessa med en flatbäddscanner. Dessa är reltivt prisvärda idag.

Roine

Canon har bra flatbäddsscannrar som börjar på 8 eller 900kr, då kan du scanna papperskopior.

Alternativt en flatbädd med dia lock, men det är inte att rekomendera, knappt så det duger för web jobb.

Minolta har en billig men bra negativscanner, billigaste på marknaden tror jag tom.
Minolta Scan Dual 3. 3695:- har jag sett den för i butik.

ANNONS
Götaplatsens Foto