Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
fotoaffärer i Göteborg
- Trådstartare skåne
- Start datum
puppetm
Aktiv medlem
skåne skrev:
Ska besöka Göteborg till helgen och jag undrar om någon kan rekommendera fotoaffärer med stort utbud i staden.
Tack på förhand!
Hälsn. Anneli
P.S Känner ej till stan så bra, så skriv utförlig adress.
YFO? www.yfo.se?
Hampus
Aktiv medlem
Fotobutiken i gårda har rätt mycket prylar, inte minst begagnat. De verkar rätt schyssta (även om vissa av dem har lite väl mycket försäljare i sig).
De ligger nästan mitt emot (lite snett emot) liseberg i "Focus-huset".
http://www.algonet.se/~kicgbg/
De ligger nästan mitt emot (lite snett emot) liseberg i "Focus-huset".
http://www.algonet.se/~kicgbg/
henrik thyren
Aktiv medlem
Ericssons Foto i Mölndals centrum har stort utbud och är kunniga.
/Henrik
/Henrik
Stegge
Aktiv medlem
Skall du köpa film så är det YFO som gäller. De ligger i Gamlestadens fabriker. Det är en yrkesbutik men man kan handla där som privatperson också.
Voxon, som CJL skrev, är också en yrkesbutik men där måste du ha deras medlemskort för att handla.
Jag vet ej vad du är ute efter men båda dessa och de andra förslagen du fick har stort utbud av både nytt och begagnat.
Efter att ha skrivit detta kom jag att tänka på att både YFO och Voxon ej har öppet på helger. Fredag 16:30 stänger dörrarna.
Hoppas du hittar vad du är ute efter ändå.
Voxon, som CJL skrev, är också en yrkesbutik men där måste du ha deras medlemskort för att handla.
Jag vet ej vad du är ute efter men båda dessa och de andra förslagen du fick har stort utbud av både nytt och begagnat.
Efter att ha skrivit detta kom jag att tänka på att både YFO och Voxon ej har öppet på helger. Fredag 16:30 stänger dörrarna.
Hoppas du hittar vad du är ute efter ändå.
larsor
Aktiv medlem
Stegge
Aktiv medlem
skåne skrev:
Jag tror att jag ska testa YFO. Jag hinner nog dit innan de stänger om inte adressen är för krånglig.
Hälsn. Anneli
Inte alls.
Spårvagn 7, 8, 9, 10 och 11 mot Bergsjön eller Angered till Gamlestadstorget.
Där ser du ett stort tegelkomplex som är Gamlestadens fabriker.
Gå över ån så är du där.
Det tar cirka 5 minuter från Centralstationen.