Stojjan
Medlem
Vidareskick, om nån orkar regga sig där, eller svara här? (inte jag som ställt frågan från början, men är nyfiken också) http://forum.golf.se:443/viewtopic.php?t=11215
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
zappafan skrev:
De ska väl vara glada om folk vill plåta golf!
Denna smått hysteriska sport, eller vad det nu är...förbannat lång promenad, har nån sagt.
Fotoförbud? Hostförbud?
Näe, sånt kan icke godkännas.
Vi borde gå samman och klicka på av bara f-n.
Fredrik H skrev:
Varför är det så viktigt för just golfare då ?
Det måste ju vara liknande problem för de flesta idrottare, fast vi kanske ska börja med tysta hockeymatcher och friidrottsgalor också ?
Fredrik H skrev:
Det måste ju vara liknande problem för de flesta idrottare, fast vi kanske ska börja med tysta hockeymatcher och friidrottsgalor också ?
zappafan skrev:
Hmm...tänkte på min egen bakgrund när jag svarade som frilansfotograf/journalist.
Menade att publicitet från en tävling har väl sällan skadat en idrottsman/kvinna.
I det följer mer sponsorpengar etc.
Alla vet ju att här finns en slags symbios mellan media och "kändisar".
Eh, kallar du golf för idrott?Fredrik H skrev:
OscarH skrev:
Tystnad gäller under den korta stund när en spelare svingar, inte före och efter. Ett högst rimligt krav i stora tävlingar.