Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotointresserade i Sigtuna / Märsta

Produkter
(logga in för att koppla)

Jimmy Persson

Ny medlem
Hej!

Söker fotointresserade i Sigunta / Märsta för att träffas och ut o fota, diskutera bilder med mera.

Finns det några därute???

//Jimmy
 

Wolf Beam

Aktiv medlem
Det låter intressant. Jag skulle gärna utveckla mitt bildseende och fotande genom träffas för att leta motiv samt diskutera bilder.

Ulf
 

lgbe

Aktiv medlem
Intresserad

Hej Jimmy och Wolf,

Då jag lade ut en intresseförfrågan för ett tag sedan och inte fått svar så kan jag tänka mig att ansluta mig med er, då Märsta-Sigtuna ligger inom nära räckhåll från Nacka. Kan endast helger med viss begränsning.

/Lasse B
 

barret

Aktiv medlem
Spectare

Hej, för bra länge sedan startade vi en grupp som vi kallade Spectare. Fotografer i Märsta och Sigtuna som hittade på utflykter och annat tillsammans. Någon som vet om den existerar eller kanske skall återupplivas...?

Ha det!
 

enchantednebula

Guest
Hej!

Söker fotointresserade i Sigunta / Märsta för att träffas och ut o fota, diskutera bilder med mera.

Finns det några därute???

//Jimmy

Jag bor i Märsta och tar gärna en fotopromenad någon dag nu innan snön kommer :) Brukar bli lite tråkigt att gå själv och mina vänner tycker det är jobbigt att promenera med mig för att jag stannar till och fotar hela tiden, haha

Släng iväg ett mail vettja :) enchantednebula@gmail.com
/Denise
 
ANNONS