Annons

Fotosidan APP, ja tack!

Produkter
(logga in för att koppla)

ErlandH

Aktiv medlem
Mjo, du har låst utvecklingspengarna till en plattform med begränsat användarantal. Om du utvecklar plattformsoberoende når du fler användare för samma kostnad.
Till skillnad från en m.-version så kan man nog få appar att betala sig istf att kosta pengar. Dessutom kan, som sagt, någon helt annan än personerna bakom FS tillverka en app.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi har såklart funderingar men inte kommit ngn vart ännu. Att ngn fristående knåpar ihop vore ju kul men vi saknar ett litet toolkit för det. Och det har vi inte fixat. Får försöka få till det.
 

soxten

Aktiv medlem
att David Elmfeldt
Kolla om det finns personer på fotosidan som kan hjälpa redaktionen med att till verka en app eller en .M funktion.
Matthias Gutehall har ju erfarenheter och troligen finns det flera på sidan.
Jag besöker fotosidan.se minst 3 gg/dag via telefonen så det vore underbart med en mobil version.
Hoppas det är fler än jag som tycker så här.
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
En vid er monter vid fotomässan idag sa att forumet stödde Tapatalk? Hittar inte forumet där, känner mig lite blåst på de pengar som det ändå kostade mig!
Vet inte om det var dig jag pratade med, men det jag sa till en var att jag just skruvat in det på en annan sajt - Utsidan.se - men att det nog kommer till Fotosidan också. Vill du testa, gå till Utsidan i Tapatalk.

Nu när vi gjort vår serverflytt/plattformsbyte kan vi börja ta itu med sådant här.
 

Graylingman

Aktiv medlem
Vet inte om det var dig jag pratade med, men det jag sa till en var att jag just skruvat in det på en annan sajt - Utsidan.se - men att det nog kommer till Fotosidan också. Vill du testa, gå till Utsidan i Tapatalk.
Det har jag gjort och - ja - jag tycker att det går bra att läsa forum i Tapatalk.

Det är möjligt att jag inte förstår riktigt hur det funkar, men jag upplever ett problem. När jag tittar på Unread och inte varit inne på utsidan på relativt länge får jag en lång lista med forumtrådar, vilket självklart är helt i sin ordning. Jag öppnar då de trådar jag är intresserad av att läsa och sen då? Jag hittar inget "Markera allt som läst". Detta innebär att jag för att få bort för mig ointressanta trådar från ovan nämnda lista nödgas öppna varenda oläst tråd. Klart obra!
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Jag hittar inget "Markera allt som läst". Detta innebär att jag för att få bort för mig ointressanta trådar från ovan nämnda lista nödgas öppna varenda oläst tråd. Klart obra!
På min Tapatalk (iPhone-versionen) finns "Mark Boards as Read" under den där ikonen "en ruta med pil från" uppe i högra hörnet när man står på "Latest Topics". Har du betal- eller gratisversionen? Kanske är en skillnad där.
 
ANNONS