Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotosidans nyhetsbrev = reklam
- Trådstartare falke
- Start datum
Nyheterna är de kurser vi kör tillsammans med Fotoskolan. Vi tycker att de är bra info för riktigt bra och utvecklande kurser. Vi ville få ut informationen om dessa, och normalt så ingår alltid andra nyheter också. Dessa gångerna hade vi inget annat att berätta. Vi är generellt väldigt sparsamma med nyhestbrev just för att medlemmar skall uppfatta dem som informativa. Det går bra att välja bort dessa brev via din profil.
oakstar
Medlem
Nyhetsbrev = spam
För de som inte önskar "nyhetsbrev" återkommer ett lustigt fenomen ungefär en gång per år och ofta kring jul. Ens önskan (och sparade inställning) om att slippa "nyhetsbrev" upphör plötsligt med avsändarens goda minne och inställningen ändras till "ja tack".
Jag trodde i min enfald att fotosidan stod över detta men icke.
Någon mer som får "nyhetsbrevet" mot sin vilja?
Jag vet att jag klickat i "Nej tack" men lik förbannat var det ändrat när nu "nyhetsbreven" började dimpa ner.
Det finns klara och tydliga regler i marknadsföringslagen.
För de som inte önskar "nyhetsbrev" återkommer ett lustigt fenomen ungefär en gång per år och ofta kring jul. Ens önskan (och sparade inställning) om att slippa "nyhetsbrev" upphör plötsligt med avsändarens goda minne och inställningen ändras till "ja tack".
Jag trodde i min enfald att fotosidan stod över detta men icke.
Någon mer som får "nyhetsbrevet" mot sin vilja?
Jag vet att jag klickat i "Nej tack" men lik förbannat var det ändrat när nu "nyhetsbreven" började dimpa ner.
Det finns klara och tydliga regler i marknadsföringslagen.
Närå riktigt så konspiratoriskt är det inte 
Vi har sen tidigare haft Medlemsbrev. Det handlar om Fotosidan.
Sen någon månad(er) tillbaka så skickar Nyhetsbrev, som är en automatisk summering av den senaste veckans saker.
Du har sedan tidigare tackat nej till Medlemsbrevet. Den flaggar har vi inte rört.
Nyhetsbrevet får alla men i brevet finns en "Nej tack, inge fler nyhetsbrev" längst ner i brevet. Använd den så slipper du nyhetsbrevet också.
Vi har sen tidigare haft Medlemsbrev. Det handlar om Fotosidan.
Sen någon månad(er) tillbaka så skickar Nyhetsbrev, som är en automatisk summering av den senaste veckans saker.
Du har sedan tidigare tackat nej till Medlemsbrevet. Den flaggar har vi inte rört.
Nyhetsbrevet får alla men i brevet finns en "Nej tack, inge fler nyhetsbrev" längst ner i brevet. Använd den så slipper du nyhetsbrevet också.