Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Är fotoakademin bara gör kvinnor och är den legit?
- Trådstartare WeeBee
- Start datum
Rumpelstiltskin
Aktiv medlem
WeeBee
Aktiv medlem
Hade inte ens noterat det. Bara googlat fram det hittills, så skrev bara i snabb hast.Vad fånigt. Allt är rosa och fluffigt på sajten också. Känns inte seriöst.
Förresten fattades en bokstav i URLet.
Webinaret var inte helt värdelöst, men var såklart mer reklam än något annat.
Rumpelstiltskin
Aktiv medlem
Var hittar man det då? Ser det inte på sajten.
susan_phillips
Ny medlem
"Vi tror på gemenskap"
låter som "Vi tror inte på inkludering"
låter som "Vi tror inte på inkludering"
WeeBee
Aktiv medlem
Var hittar man det då? Ser det inte på sajten.
Rumpelstiltskin
Aktiv medlem
Tack WeeBee.
@Susan Ja. Och hela idén känns lite förlegad va? Och allt det där rosa fluffet... Känns inte så lite fördomsfullt.
@Susan Ja. Och hela idén känns lite förlegad va? Och allt det där rosa fluffet... Känns inte så lite fördomsfullt.
Camilla_Jenny
Medlem
Det finns andra fotokurser som man kan gå på. Både online och i irl. Det är bara att googla.
Jonas gbg
Aktiv medlem
Men Rumpelstiltskin... är det någon med fluffig rosa toffel som råkat trampa på dig eller?
Finns det kvinnor som vill gå en fotokurs med kvinnliga deltagare så kan dom väl göra det. Gärna utan att det kommer någon man och säger att deras hemsida ser fördomsfull ut!
Släpp det och inse att det finns kvinnor som i det här fallet föredrar en mansfri miljö.
Finns det kvinnor som vill gå en fotokurs med kvinnliga deltagare så kan dom väl göra det. Gärna utan att det kommer någon man och säger att deras hemsida ser fördomsfull ut!
Släpp det och inse att det finns kvinnor som i det här fallet föredrar en mansfri miljö.
Rumpelstiltskin
Aktiv medlem
Nej, men jag tycker det känns närmanst förnedrande med det tilltalet. Vad skulle du säga om en fotokurs för bara män vars sajt är fylld av modersågar och konsistensfett? En och annan barbröstad pinuppa också kanske. För så är väl män? 
Jag känner då inte en enda kvinna som skulla lockad att rosachocken. Tror inte de lockar några som är seriöst intresserade av fogografi.
De försöker nog bara nischa sig.

Jag känner då inte en enda kvinna som skulla lockad att rosachocken. Tror inte de lockar några som är seriöst intresserade av fogografi.
Jonas gbg
Aktiv medlem
OK, då förstår jag bättre. Fint. Jag skulle säga:Nej, men jag tycker det känns närmanst förnedrande med det tilltalet. Vad skulle du säga om en fotokurs för bara män vars sajt är fylld av modersågar och konsistensfett? En och annan barbröstad pinuppa också kanske. För så är väl män?![]()
Sluta såga i era mammor! ;-)
Allvarligt, jag skulle sucka och gå vidare.
Så, det är väl bara att låta dem göra det då. Leva och låta leva så att säga, de skadar nog inte andra.Jag känner då inte en enda kvinna som skulla lockad att rosachocken. Tror inte de lockar några som är seriöst intresserade av fogografi.