Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

ztenlund

Aktiv medlem
För den hugade gatufotografen så kanske lite människor med okonventionell klädsel kan dyka upp kring UKK och Resecentrum i helgen.

http://11.uppcon.se/

Bara ett litet spontant tips om några känner sig hugade.
 

Tony D300

Aktiv medlem
Ska på bröllop i helgen (lördag), så man är upptagen hela dan. Nån som kanske är sugen ut o fota på söndag eftermiddag om vädret tillåter? Alt. nu på fredag är ledig då fram till på eftermiddagen :)
 

untensyu

Ny medlem
Bra bakgrundsnatur? Vatten och skog sökes!

Hej Uppsala!

Ganska snart, innan alla underbara höstfärger försvinner, vill jag fota lite natur... Rättare sagt nude art med natur som bakgrund. Gärna vatten (sjö/hav) med solnedgång i bakgrunden. Lite klyshigt kanske men. :)

Gärna en övergiven/fullvuxen skog.. Vore fantastiskt om ni kan tipsa!

TACK!
 

petter.oj.norman

Avslutat medlemskap
Hej Uppsala!

Ganska snart, innan alla underbara höstfärger försvinner, vill jag fota lite natur... Rättare sagt nude art med natur som bakgrund. Gärna vatten (sjö/hav) med solnedgång i bakgrunden. Lite klyshigt kanske men. :)

Gärna en övergiven/fullvuxen skog.. Vore fantastiskt om ni kan tipsa!

TACK!
hav i Uppsala blir svårt. Det är väl minst tusen år sedan vi låg vid en vik av havet.
:)


Petter ...
 

Tony D300

Aktiv medlem
Hej Uppsala!

Ganska snart, innan alla underbara höstfärger försvinner, vill jag fota lite natur... Rättare sagt nude art med natur som bakgrund. Gärna vatten (sjö/hav) med solnedgång i bakgrunden. Lite klyshigt kanske men. :)

Gärna en övergiven/fullvuxen skog.. Vore fantastiskt om ni kan tipsa!

TACK!
Närmaste hav du kan komma inom 1 mils radie är väl skaris (mälaren), annars är det ut till kusten som gäller :)
 

Tony D300

Aktiv medlem
Det vet jag också. Men sjö finns! :) och havet ligger inte allt för långt bort med bil... Men jag satsar på sjö då det är betydligt varmare än havet nu! Burr.
Om det nu sjöar går bra så har du ju funbosjön, lötsjön och långsjön x 2. Alla sjöar ligger på vägen ut mot länna/almunge ca 20 minuters bilåkande med mycket natur runtom :)
 

ztenlund

Aktiv medlem
Närmaste hav du kan komma inom 1 mils radie är väl skaris (mälaren), annars är det ut till kusten som gäller :)
Mig veterligen är Mälaren Sveriges tredje största sjö och inte något hav. ;)
Edit: Skarholmen kanske inte är så lyckat heller om det är nakenfotografering. Det kan nog dra till sig mer uppmärksamhet än tänkt på den platsen...
 

Tony D300

Aktiv medlem
Mig veterligen är Mälaren Sveriges tredje största sjö och inte något hav. ;)
Edit: Skarholmen kanske inte är så lyckat heller om det är nakenfotografering. Det kan nog dra till sig mer uppmärksamhet än tänkt på den platsen...
Uttryckte mig lite fel där, menade att det "närmaste" man kommer hav, utan och åka 9 mil ut till kusten är skaris :)

Lite sent på natten nu :)
 

David G

Aktiv medlem
Hej Uppsala!

Ganska snart, innan alla underbara höstfärger försvinner, vill jag fota lite natur... Rättare sagt nude art med natur som bakgrund. Gärna vatten (sjö/hav) med solnedgång i bakgrunden. Lite klyshigt kanske men. :)

Gärna en övergiven/fullvuxen skog.. Vore fantastiskt om ni kan tipsa!

TACK!
Kungshamn-morga naturreservat brukar ha solnedgång över sjön om jjag minns rätt. Och vid baden i Länna och Fjällnora finns det i aal fall en massa skog.
 

sh4dy_05

Ny medlem
Amatör som införskaffade min första systemare för någon månad sedan men den har tyvär fått förlite kärlek, bor strax utanför Uppsala och skulle lätt vara intresserad utav att ha lite sällskap m.m. i Uppsala på en fotorunda. :)
 

Tony D300

Aktiv medlem
Bumpar denna tråd nästan 10 månader efter sista svaret för att se om det finns liv, uppsalaborna verkar vara lite sega på att få med ut :) Eller så har ni något bättre för er :D
 
ANNONS