Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

bildsten

Aktiv medlem
Efter att ha provat modellfoto två gånger (trots rätt katastrofalt resultat) blev jag, som tidigare inte varit så intresserad av att börja med det, fantastisk taggad! Jag hoppar nog med i UFS idag så om någon orkar med en till i studion och/eller mörkrummen tittar jag gärna förbi och ser hur det går till,
Kolla tider här:
http://www.uppsalafotografiska.se/index.php/sektioner/studiofotografi/

Nästa månadsmöte nu på torsdag kl 19.00. Naturfotografen Mats Wilhelm/N kommer och pratar om naturfoto. Dessutom kan man/kvinna ha med sej 5 egna naturbilder att visa med projektor (1024x768)
 

Tony D300

Aktiv medlem
Förhoppningsvis är jag hemma nästa vecka (jobbat uppe i kläppen, sälen) och då funderar jag....

Är det någon som söndagen den 22:a december e sugen på en tripp runt centrum för att fånga julklappsshoppingstressen? Och ta en kaffe samt prata kamera m.m.!
 

bildsten

Aktiv medlem
Förhoppningsvis är jag hemma nästa vecka (jobbat uppe i kläppen, sälen) och då funderar jag....

Är det någon som söndagen den 22:a december e sugen på en tripp runt centrum för att fånga julklappsshoppingstressen? Och ta en kaffe samt prata kamera m.m.!
Det blir eventuellt lillejul hos dottern och så ska jag möta svågern vid bussen och så ska jag...........
Det är lite för tätt inpå julafton för min del för att jag ska våga säga ja eller nej, men det låter onekligen intressant.
 

Umi71

Aktiv medlem
Förhoppningsvis är jag hemma nästa vecka (jobbat uppe i kläppen, sälen) och då funderar jag....

Är det någon som söndagen den 22:a december e sugen på en tripp runt centrum för att fånga julklappsshoppingstressen? Och ta en kaffe samt prata kamera m.m.!
Japp har semester från den 20 till den 7 januari så blir nog en hel del fotande så jag är på
 

Umi71

Aktiv medlem
Alla är välkomna brukar det va :) Så välkommen vågar jag säga. Någon tid så man kan planera buss transfern ?
 

Kustbo

Aktiv medlem
Var sugen på att komma med men vred till knät på jobbet idag och har jädrigt ont så får nog besöka vårdcentralen imorgon och höra vad de säger, så lovar inget men om knät håller så kanske jag dyker upp.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Det finns fyra Wayne's i Uppsala och inget av dem ligger i stationshuset!
Förra gången var det i S:t Per-gallerian, vilket framgår om man bläddrar bakåt i tråden. Om det är detta som avses denna gång vet jag inte, men jag skulle hålla det för sannolikt.
 
ANNONS