Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fusk-hdr i senaste K&B

Produkter
(logga in för att koppla)

fredrikrollman

Aktiv medlem
Bläddrade igenom hdr-guiden i senaste K&B på Pressbyrån tidigare idag och hittade en liten guide till fusk-hdr som man kan göra direkt i ACR.

Är det någon som har tidningen som skulle kunna skriva ut parametrarna här så skulle det vara guld!

fredrikrollman skrev:
Bläddrade igenom hdr-guiden i senaste K&B på Pressbyrån tidigare idag och hittade en liten guide till fusk-hdr som man kan göra direkt i ACR.

Är det någon som har tidningen som skulle kunna skriva ut parametrarna här så skulle det vara guld!
Dra alla reglagen i toppen utom svärta och mättnad.

0
Varför inte köpa tidningen?
Köper vi aldrig dom fototidningar som finns
så lär det inte finnas några i framtiden!
Vare sig i tryck eller på nätet!

Sven-Erik Nordenhed skrev:
0
Varför köpa när han kan kollat på nätet

Jo, jag hittade de där efter ett par minuters googlande. Tack ändå. :)

Sven-Erik Nordenhed skrev:
0
Anledningen till att jag inte köpte tidningen är att jag väntar på nästa nummer istället, då Mattias i sin blogg förklarat att den riktiga hdr-guiden ska göras om till nästa nummer pga. att den i decembernumret inte riktigt blev så bra som det var tänkt.

Och som Robin skrev, varför köpa när man kan kolla upp på nätet?

ANNONS
Götaplatsens Foto