Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Går inte att ta kort?
- Trådstartare Idrus
- Start datum
frwe
Aktiv medlem
Det kan vara vad som helst nästan. När du startar kameran, visar den i displayen på ovansidan hur många bilder som finns kvar? Hur många beror förstås på hur stort minneskort du har. Något annat som verkar konstigt på displayen?
Håll ner Modeknappen och ratta fram P-läget med tummen. Sätt ratten på kamerans vänstra sida på S.
Vad har du för objektiv?
/FW
Håll ner Modeknappen och ratta fram P-läget med tummen. Sätt ratten på kamerans vänstra sida på S.
Vad har du för objektiv?
/FW
Idrus
Aktiv medlem
Ja du hade rätt, jag bytte nu objetkiv till mitt Tamron AF 70-300mm och så funkade det. När jag hade mitt Nikon AF 50mm så blinkade det fEE och man skulle vrida på bländarringen till minsta bländaren (det högsta f talet) och efter jag gjorde det funkade det fortfarande inte. Funkar inte detta objektiv till min kamera? :s
frwe
Aktiv medlem
Jodå, det skall fungera och är ett mycket bra objektiv. Du sa att kameran fokuserade? Då tror jag du försiktigt skall försöka att rengöra kontakterna på objektivet, tops med litet sprit (inte dricksprit) på eller faktiskt ett suddgummi med ett bra hörn som är rent. Se till att böset inte hamnar i objektivet bara. Är ditt 50mm nytt?
/FW
/FW