Annons

Gömslen på bild

Produkter
(logga in för att koppla)

The Champ

Aktiv medlem
Har investerat i detta som täcker mig och kamera med stativ.Går också att använda som ett camoflagenät.Ska bli kul att testa.Köpt i England för 661 kr med frakt
 

Bilagor

KVICK

Aktiv medlem
Jag ett enkelt gömsle som fungerar suveränt om man snabbt vil smälta in i omgivningen. 2 ihopfällbara tältpinnar och ett kamouflagenät. Sitter alltid på fotoryggsäcken.

/Göran
 

Bilagor

KVICK

Aktiv medlem
Jag köpte mitt nät på ÖB för 30:-/m.

Nätet är 3*1.5 m = 90:-

Tältstängerna fick jag tag i genom att köpa ett 2-manstält på Jysk för 125:- .

/Göran
 

wiggin

Aktiv medlem
KVICK skrev:
Jag köpte mitt nät på ÖB för 30:-/m.

...
Var själv inne på ÖB och letade efter ett liknande kamouflagenät. Hittade ett, och det kostade 395kr för hela nätet.

I vilken affär köpte du ditt nät på meterpris? Ser att du också bor i Göteborg, kan det vara så att du köpte det här? :)
 

KVICK

Aktiv medlem
Emil, det är nog så att dom inte heter ÖB utan kanske överskotts lagret eller så. Dom ligger mitt emot LV6. Det gamla militära övereskottslagret. /Göran
 

StefanA

Aktiv medlem
På tal om orrgömslen. Hadde ett gömsle i flera år byggt på slanor och snören till stomme som jag sedan till våren täckte med en grön lättviktspresenning. Hemskt fult men effektivt. Med diverse stockar mot vinden och hål i pressenning.

Vet inte hur man lägger ut bilder här på forumet annars har har jag en del bilder på "rucklet".Inte bara orrar utan tranor samt duvhök har man lyckats fånga en del "lyckade" samt massor med "skabbiga" bilder därifrån.
 

Per Crona

Aktiv medlem
Du bifogar en bilde genom att bläddra. Funktionen ligger nedanför rutna man skriver i, först inställningar sedan bifoga fil:

Lycka till
 
ANNONS