Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Galleri fs
- Trådstartare Marols
- Start datum
Vad får du för meddelande?Hej!
Undrar vad som "styr" ansökningarna till gfs. Har en bild som jag är nöjd med, har fått nej på den i svartvit version, men funderar på att söka med den i färgversion - men den går inte att lägga in. Är det något i bildens "bildinfo" som gör att det inte går?
/maria
Om det är samma bildpost som du bara laddat upp en ny bildfil till så förstår jag, systemet kommer ihåg att den varit med i röstning en gång redan. Registrera en ny bild istället då.
Marols
Aktiv medlem
Vad får du för meddelande?
Om det är samma bildpost som du bara laddat upp en ny bildfil till så förstår jag, systemet kommer ihåg att den varit med i röstning en gång redan. Registrera en ny bild istället då.
Ok, jag kanske måste ladda in bilden på nytt. Just nu ligger den som "aktuell och version1", och jag bara tog den aktuella. Men kanske måste ladda in den på nytt, och lägga den som "egen" bild alltså.
(Det är version 1 som fått nej alltså..
Precis, Galleri FS känner inte av att det är en ny version - så ladda upp den igen som ny bildOk, jag kanske måste ladda in bilden på nytt. Just nu ligger den som "aktuell och version1", och jag bara tog den aktuella. Men kanske måste ladda in den på nytt, och lägga den som "egen" bild alltså.
(Det är version 1 som fått nej alltså..)
Marols
Aktiv medlem
Precis, Galleri FS känner inte av att det är en ny version - så ladda upp den igen som ny bild
Redan gjort...
/maria