Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
gitte edelman
Aktiv medlem
Hastighetskamera?
Resultattavla för sportsevenemang med manuell matarknapp?
Trafiksignal?
Resultattavla för sportsevenemang med manuell matarknapp?
Trafiksignal?
gitte edelman
Aktiv medlem
Tusse skrev:
Kamera?
(apropå ledtråd 2) Du tror att det inte är många på FS som har en kamera hemma, Tusse?
Tusse
Aktiv medlem
gitte edelman skrev:
(apropå ledtråd 2) Du tror att det inte är många på FS som har en kamera hemma, Tusse?![]()
Missa de.
Det är ett flipperspel men säg inet.
Senast ändrad:
gitte edelman
Aktiv medlem
Sov gott!
Jag väntar på att Pitch ska vakna jag...
Jag väntar på att Pitch ska vakna jag...
PITCH
Aktiv medlem
Jag skulle bara komma hem från jobb.....
Ingen av er har ännu gissat rätt... så därför lägger jag ut ännu en bild. Som sagt, ytterst tveksam till om någon har en sådan hemma.
Ledtråd 1:
Många av er har säkert använt en sådan.
Ledtråd 2:
Finns i flertalet olika varianter. Denna har dock några år på nacken.
Ingen av er har ännu gissat rätt... så därför lägger jag ut ännu en bild. Som sagt, ytterst tveksam till om någon har en sådan hemma.
Ledtråd 1:
Många av er har säkert använt en sådan.
Ledtråd 2:
Finns i flertalet olika varianter. Denna har dock några år på nacken.
Bilagor
gitte edelman
Aktiv medlem
parkeringsautomat
biltvätt
rulltrappsnödstopp
biltvätt
rulltrappsnödstopp
PITCH
Aktiv medlem
hmmmm...
och NEJ... jag har faktiskt inte stulit den... eller sågat ner den. Jag har faktiskt fått den.
Den har varit med i en TV inspelning. Företaget där den kommer ifrån hade storstädning och skulle kasta den... det tycket jag var synd och tog den med mig hem istället. Perfekt att ta fram och ställa utanför toaletten då man har fest eller nått hemma.
Låsen är uppborrade... de pengar där fanns tog jag ut och köpte läsk för till mig och han som jag fick den av. I övrigt så använder jag den som sparbössa
Det var bra gissat av Birgitta...guldstjärna till dig !
och NEJ... jag har faktiskt inte stulit den... eller sågat ner den. Jag har faktiskt fått den.
Den har varit med i en TV inspelning. Företaget där den kommer ifrån hade storstädning och skulle kasta den... det tycket jag var synd och tog den med mig hem istället. Perfekt att ta fram och ställa utanför toaletten då man har fest eller nått hemma.
Låsen är uppborrade... de pengar där fanns tog jag ut och köpte läsk för till mig och han som jag fick den av. I övrigt så använder jag den som sparbössa
Det var bra gissat av Birgitta...guldstjärna till dig !
Bilagor
Senast ändrad:
gitte edelman
Aktiv medlem
Ojdå. Fast jag hade känsla för parkeringsautomaten.
Bildgåta följer..., få se nu...(*dyker ner i arkivet*)!
Bildgåta följer..., få se nu...(*dyker ner i arkivet*)!