Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
eftersom det är tyst här nu så passar jag på att lägga ut en ny ...... igen ;) Har försökt att göra den så svår som möjligt denna gång. Får se om någon knäcker den.

Bilagor

• gissa_d4.jpg
    gissa_d4.jpg
    10.2 KB · Visningar: 156
Nope.... varken väska eller något fodral.

Knäcker ni den här är ni bra.

Ledtråd 1:
Jag har den hemma.

Ledtråd 2:
Det inte är särskilt många som har en sådan hemma.

Jag skulle bara komma hem från jobb.....

Ingen av er har ännu gissat rätt... så därför lägger jag ut ännu en bild. Som sagt, ytterst tveksam till om någon har en sådan hemma.

Ledtråd 1:
Många av er har säkert använt en sådan.

Ledtråd 2:
Finns i flertalet olika varianter. Denna har dock några år på nacken.

Bilagor

• gissa_d2.jpg
    gissa_d2.jpg
    16.7 KB · Visningar: 211
hmmmm...

och NEJ... jag har faktiskt inte stulit den... eller sågat ner den. Jag har faktiskt fått den.

Den har varit med i en TV inspelning. Företaget där den kommer ifrån hade storstädning och skulle kasta den... det tycket jag var synd och tog den med mig hem istället. Perfekt att ta fram och ställa utanför toaletten då man har fest eller nått hemma.

Låsen är uppborrade... de pengar där fanns tog jag ut och köpte läsk för till mig och han som jag fick den av. I övrigt så använder jag den som sparbössa ;)

Det var bra gissat av Birgitta...guldstjärna till dig !

Bilagor

• gissa_d1.jpg
    gissa_d1.jpg
    18.3 KB · Visningar: 456
Senast ändrad:
Skulle säga det att.... förr var parkerings automaterna uppsatta med runda rör. Det var ganska så lätt för folk med rör-skärare att plocka ner dessa. I åtminstonde Helsingborg satte de upp sina automater med fyrkantiga rör...... vilket gjorde det hela något svårare....

ANNONS
Götaplatsens Foto