Annons

Givande Ljuskurs Sept 06

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne H

Aktiv medlem
Här kan vi visa lite bilder o tycka till om senaste Givande Ljuskursen. Börjar med en snäll bild av Ida, mjukt ljus från stor bounser.
Hårdare o tuffare bilder kommer, det vet jag :)

Bilagor

• ida-72-1518.jpg
    ida-72-1518.jpg
    62.8 KB · Visningar: 998
Senast ändrad:
Här är då mitt första bidrag! Jag har inte hunnit gå igenom alla bilder än, men här kommer i alla fall en av de bilder som togs ganska tidigt.

Eftersom det sannolikt kommer att krylla av bra bilder på Ida där hon är så där normalt jättesnygg, satsar jag så här inledningsvis på en bild med... hm... vad ska man säga... mindre tillrättalagt minspel :).

Bilagor

• 1092.jpg
    1092.jpg
    92.9 KB · Visningar: 965
Popcorn skrev:
Här är då mitt första bidrag! Jag har inte hunnit gå igenom alla bilder än, men här kommer i alla fall en av de bilder som togs ganska tidigt.

Eftersom det sannolikt kommer att krylla av bra bilder på Ida där hon är så där normalt jättesnygg, satsar jag så här inledningsvis på en bild med... hm... vad ska man säga... mindre tillrättalagt minspel :).

Kul bild :)

/JH

Tack för en härlig kurs!! Och en supermodell...;o)
Mammalivet tvingar mig att prioritera hårt så jag börjar med en av mina favoriter... ,o)

malin

Bilagor

• ida.jpg
    ida.jpg
    30.8 KB · Visningar: 935
Hmmm..tänkte passa på nu när sonen sover och ladar upp en till bild, sen drörjer det lite lovar jag ;o)

Den här är tagen i befintligt ljus när vi lekte papparazzi (kan inte ens stava till det...). Tycker Ida får lite filmstjärnelook över sig här.

malin

Bilagor

• ida3.jpg
    ida3.jpg
    80.8 KB · Visningar: 920
malinkatarina skrev:
Hmmm..tänkte passa på nu när sonen sover och ladar upp en till bild, sen drörjer det lite lovar jag ;o)

Den här är tagen i befintligt ljus när vi lekte papparazzi (kan inte ens stava till det...). Tycker Ida får lite filmstjärnelook över sig här.

malin

Bravo :)

/JH

Mycket givande kurs men det är säkert fler med
mig som gärna hade fått med sig någon form av
dokumentation (förutom de egna bilderna förstås!).
Återkommer med ett par av mina bilder när jag
fått fason på dom.

märta

Hej tjejer!

Fortsätter precis som Malin med en smygtagen (hmm... fast vi var kanske inte så diskreta...) bild.

Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den mysko vinkeln eller inte... eller jo, det gör jag, men jag är långt ifrån säker på att andra gör det.

1/100, f2,8 och ISO 1250

Bilagor

• 1073.jpg
    1073.jpg
    89.9 KB · Visningar: 900
Popcorn skrev:

Min favorit... grrr typ naughty Ida som kontrast till de snälla snyggIdabilderna...

Riktigt bra bilder där! OJ va roligt det var igår! Har tittat igenom mina foto ett antal gånger... Ska försöka lägga upp ett par i helgen. Blev verkligen nöjd med kursen men hade velat vara kvar några timmar till ;OP Linda, min fru kände igen ditt namn från FamiljeLiv sidan!

ANNONS
Götaplatsens Foto