Annons

Givande Ljuskurs Sept 06

Produkter
(logga in för att koppla)
Jasmine

Jag tänkte bidra med en bild som innehåller lite mer luft till skillnad från de andra bilderna.
Personligen gillar jag bilder som inte är så tight beskurna.

Tack för en bra kurs!

- Jonas
 

Bilagor

  • _mg_9440-400.jpg
    _mg_9440-400.jpg
    46.6 KB · Visningar: 504
Jag kan lätt ladda upp en massa bilder, men nu blir det bara en till innan jag sätter mig på flyget för en veckas semester. När jag kommer tillbaka vill jag se alla andras bilder :)!
 

Bilagor

  • 1203.jpg
    1203.jpg
    96.7 KB · Visningar: 465
Hej Linda, det här är Susanne som också var med på kursen häromdagen hos Janne. Jag tycker vinkeln är super på din bild. Hela bilden är bra för övrigt.

Jag har inte fått mina bilder än, Janne & Co skulle skicka en skiva med bilderna på, så den kommer säkert när som helst. Då ska jag också ladda upp lite bilder.

Susanne
 
bra att du tjatar om flera bilder janne!
eftersom jasmine nästan hade objektivet
uppe i näsan när jag tog den här bilden
så blev hennes hy därefter. därav "skojset"
med tekniken.
tack för ditt tålamod. önskar att vi hade
haft mera tid.

hej så länge!
 
Tack för en bra kurs med en duktig modell!

Bidrar med en bild på Jasmine, en lite luftigare har väl bara varit en sån tidigare.
 

Bilagor

  • fotosidan.jpg
    fotosidan.jpg
    42 KB · Visningar: 421
Här kommer ett litet bidrag från mig, den första bild jag vågat visa upp här på fotosidan! ;)
 

Bilagor

  • ida030a.jpg
    ida030a.jpg
    87.8 KB · Visningar: 414
Här kommer första bilden från mig... Tänkte lägga upp en bild från varje ljussättning + en/två "papparazzi" bilder som jag tyckte var bra! Jag har inte lärt mig rikigt hur han "förfinar" bilderna ännu men det kommer...
 

Bilagor

  • fotosidan3.jpg
    fotosidan3.jpg
    72 KB · Visningar: 369
Hush

Ja det har inte varit många siluett bilder så här kommer en på Jasmine.

Kan ju meddela att jag blev "tvingad" att köpa ett D-Lite 4 paket i Lördags. Ska ta och leka lite ikväll!

- Jonas
 

Bilagor

  • _mg_9463-400.jpg
    _mg_9463-400.jpg
    7 KB · Visningar: 436
ANNONS