Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Givande Ljuskurs Sept 06
- Trådstartare Janne H
- Start datum
AndersLindewall
Aktiv medlem
Janne, visst kör du en vända till i Stockholm under hösten?
Janne H
Aktiv medlem
AndersLindewall skrev:
Janne, visst kör du en vända till i Stockholm under hösten?
Det tror jag absolut att det blir, men några datum är inte spikade ännu.
/Janne
Popcorn
Aktiv medlem
Här är då mitt första bidrag! Jag har inte hunnit gå igenom alla bilder än, men här kommer i alla fall en av de bilder som togs ganska tidigt.
Eftersom det sannolikt kommer att krylla av bra bilder på Ida där hon är så där normalt jättesnygg, satsar jag så här inledningsvis på en bild med... hm... vad ska man säga... mindre tillrättalagt minspel
.
Eftersom det sannolikt kommer att krylla av bra bilder på Ida där hon är så där normalt jättesnygg, satsar jag så här inledningsvis på en bild med... hm... vad ska man säga... mindre tillrättalagt minspel
Bilagor
Janne H
Aktiv medlem
Popcorn skrev:
Här är då mitt första bidrag! Jag har inte hunnit gå igenom alla bilder än, men här kommer i alla fall en av de bilder som togs ganska tidigt.
Eftersom det sannolikt kommer att krylla av bra bilder på Ida där hon är så där normalt jättesnygg, satsar jag så här inledningsvis på en bild med... hm... vad ska man säga... mindre tillrättalagt minspel.
Kul bild
/JH
malinkatarina
Aktiv medlem
malinkatarina
Aktiv medlem
oj vad liten den blev, var det inte 400 som var max?? får fixa det efter Alfreds flaska!
malin
malin
malinkatarina
Aktiv medlem
malinkatarina
Aktiv medlem
Janne H
Aktiv medlem
malinkatarina skrev:
Hmmm..tänkte passa på nu när sonen sover och ladar upp en till bild, sen drörjer det lite lovar jag ;o)
Den här är tagen i befintligt ljus när vi lekte papparazzi (kan inte ens stava till det...). Tycker Ida får lite filmstjärnelook över sig här.
malin
Bravo
/JH
Popcorn
Aktiv medlem
Hej tjejer!
Fortsätter precis som Malin med en smygtagen (hmm... fast vi var kanske inte så diskreta...) bild.
Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den mysko vinkeln eller inte... eller jo, det gör jag, men jag är långt ifrån säker på att andra gör det.
1/100, f2,8 och ISO 1250
Fortsätter precis som Malin med en smygtagen (hmm... fast vi var kanske inte så diskreta...) bild.
Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den mysko vinkeln eller inte... eller jo, det gör jag, men jag är långt ifrån säker på att andra gör det.
1/100, f2,8 och ISO 1250
Bilagor
Janne H
Aktiv medlem
Popcorn skrev:
Förresten... Janne, du får ta åt dig av mitt hej också, trots att du inte är så kvinnlig!
Får vällan färga håret rött.....
AndersLindewall
Aktiv medlem
Min favorit... grrr typ naughty Ida som kontrast till de snälla snyggIdabilderna...Popcorn skrev:
Eftersom det sannolikt kommer att krylla av bra bilder på Ida där hon är så där normalt jättesnygg, satsar jag så här inledningsvis på en bild med... hm... vad ska man säga... mindre tillrättalagt minspel.
Popcorn
Aktiv medlem
Helal skrev:
... Linda, min fru kände igen ditt namn från FamiljeLiv sidan!
Ahaa... nu blir jag ju nyfiken! Känner jag henne eller är det "bara" så att hon har surfat runt?
Janne H
Aktiv medlem
Jesper K skrev:
Både Ida och Jasmine...
Bara gamla bekanta...
Jesper
Japp
/Janne