Annons

Grundmedlemskap, vanlig medlem?

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Har tänkt gradera ner från guldmedlem till vanlig (gratis)medlem i början på nästa år. Men jag hittar ingen information (hur jag än letar) om hur många bilder man kan ha i album då. Har för mig att det var max 10 men när jag sökte på medlemmar såg jag att flera några hade mer än 10 bilder (upp mot 60) som vanlig medlem. Kan någon upplysa mig lite mera om hur det fungerar numera med grundmedlemskapet vanlig medlem? Har mejlat fotosidan för några dagar sedan men inte fått svar ännu.

Vad jag förstår får man ha kvar sina bilder på sidan när man "nedgraderar" sig, trots att de är fler än tillåtet. Men man kan inte ladda upp några nya om man har tio eller fler bilder.

och jag hakar på tråden lite kring vad som gäller. Jag angav att jag skulle fortsätta att vara guldmedlem och få tidningen för 599 kr för ett nytt år. Istället får jag ett inbetalningskort från något företag som jag antar de säljer fakturan till eller nåt sånt, men på 400 kr. Klart jag inte betalar den om jag inte vet vad som gäller, ingår ingen tidning då, varför inte på 599 kr som jag sa vid beställningen? Och varför har jag fått flera fakturor på drygt hundringen för två tidningar sista halvåret när jag redan betalat 599 kr som guldmedlem för att tidningen skall ingå? Någon som kan svara på alla dessa frågor? Annars avstår jag nog att vara medlem.

@Håkan. När du beställer kombo så kommer du få två fakturor (en av Payer på medlemskapet (400kr), och en från IDG på tidningen (199kr). Tillsammans så kommer de summera ihop till 599 kr. Denna info står på beställningssidan nedanför adressfälten, och vi har förtydligat det på tack-sidan efter man beställt. Vi kommer förmodligen lägga dit två exempel på fakturor så det blir ännu tydligare.

@Nils: Tråkigt att du inte vill ha guld längre. Grundmedlemskapet innebär 10 bilder och har du fler från tidigare plusmedlemskap så kan du inte ladda upp fler förrän du raderat ner till 10 bilder. Likaså döljs Portfolio/Gästbok. Nu syns alla bilder men vi kommer troligtvis göra som andra bildtjänster att dölja (i datumordning) så att bara de 10 senaste syns. Den logiken kommer isåfall efter årsskiftet.

@Håkan. När du beställer kombo så kommer du få två fakturor (en av Payer på medlemskapet (400kr), och en från IDG på tidningen (199kr). Tillsammans så kommer de summera ihop till 599 kr. Denna info står på beställningssidan nedanför adressfälten, och vi har förtydligat det på tack-sidan efter man beställt. Vi kommer förmodligen lägga dit två exempel på fakturor så det blir ännu tydligare.

Tack, då fattar jag, erkänner väl att jag varit för slö för att läsa vad som gäller. Nu betalar jag snällt, för det är en bra deal när tidningen ingår och kul att vara medlem här.

Alla bilder utom 5 är borta

Har graderat ner från Guld till gratisvarianten för ett tag sedan. Alla bilder fans kvar men så klart går det inte att lägga in nya. Men i dag försvann alla bilder utom 5st! Ska det raderas borde väl 10st vara kvar?
Gunnar

ANNONS
Götaplatsens Foto