Annons

Guide till PS?

Produkter
(logga in för att koppla)

Engbrekt

Medlem
Någon här som känner till någon lättfattlig guide till PS 8.0? Jag försår inte mycket och har bara 29 dagar på mig...

Lättfattlig o lättfattlig...

Photoshop CS, Bible. av Deke McClelland.

En (stor,tung,massiv) bok som täcker in typ Hela PS 8.

Kan verka stor o tung, men är i mitt tycke lättläst o användarvänlig, även för en nybörjare som mig. Med indexet så är det relativt enkelt o sålla ut det som känns relevant för dig o dina behov. Har dessutom gott om illustrativa o lättfattliga steg-för-steg exempel...

29 dagar...? Vad är det för deadline? Tentamen?

mvh Johan

Vart får man tag på en sån? Går det att låna? Hur mycket kostar den? Anledningen till att jag bara har 29 dagar på mig beror på att vi har en provversion som går ut då...

29 dagar låter inte som så värst mycket för att lära sig ett så stort program som PS. Jag vet inte nån som sägers sig kunna allt, och om någon gör det så ljuger nog den personen ;)

Om du inte vill lägga ett par hundra på en bok till ett program som du bara har på trial så kan jag rekomendera följande internetsidor;
Moderskeppet, Webdesignskolan, PhotoshopSkolan eller varför inte ögna igenom en tråd jag skapade för ett tag sedan; Vilket är ditt bästa Photoshoptips?

Allt beror ju på vad man är ute efter att göra. Om det är något specifikt så är ju forumet kalas att söka i.

Lycka till

Greven

ANNONS
Götaplatsens Foto