Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hjälp kameran laddar ur sig.
- Trådstartare Indy
- Start datum
Arne S
Aktiv medlem
Hej!
Hur snabbt sjunker batteristyrkan? Alla batterier har ju en viss egenurladdning, så att det sjunker lite måste du räkna med. Likaså att det blir värre med ett sämre batteri.
Har du testat med andra batteri? Utan batterigrepp?
Jag använder själv batterigreppet och det har väl hänt att huset stått oanvänt någon vecka utan att jag kunnat märka någon förändring. Det kan säkert
klara längre än så, men det har aldrig varit aktuellt...
/Arne
Hur snabbt sjunker batteristyrkan? Alla batterier har ju en viss egenurladdning, så att det sjunker lite måste du räkna med. Likaså att det blir värre med ett sämre batteri.
Har du testat med andra batteri? Utan batterigrepp?
Jag använder själv batterigreppet och det har väl hänt att huset stått oanvänt någon vecka utan att jag kunnat märka någon förändring. Det kan säkert
klara längre än så, men det har aldrig varit aktuellt...
/Arne
Tobias Arvidsson
Aktiv medlem
Du kan inte fått in fukt i kameran så du fått en krypström?
Indy
Aktiv medlem
Tack för alla svar. Off läget är väl inget standby, måste ju ställa knappen på on för att få stand by? Ett batteri ca ett år ett sprillandes nytt. Möjligtvis har det blivet kondens från kyla värme för väderleken är ju inte presis fuktig nu.Men jag får prova att ta av batterigreppet och lägga det för sig,.Och fireweren är uppdaterad
.Z.
Aktiv medlem
Testa den utan grepp ja, har ju varit en del kontaktproblem med det på 20D så det kanske kan vara problemet?Indy skrev:
Men jag får prova att ta av batterigreppet och lägga det för sig,.
//Larsa
.Z.
Aktiv medlem