Annons

Hjälp med försvunna bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Moonkin

Medlem
Hej!

Har nyligen varit ute på en otrolig resa i Peru och tog en massa bilder. Tyvärr så lyckades några på ett internetcafé göra så att mina bilder inte går att hitta mitt minneskort. De raderade dem inte utan jag antar att deras minneskortsläsare inte var bra. Det är ett XD-kort och jag har skickat det till Olympus som säger att de inte kan göra något.

Jag undrar bara om ni vet var jag kan vända mig för att få professionell hjälp med mitt minneskort? Det kommer antagligen bli dyrt men det är det värt. Tack på förhand!

Mvh Eleanor

Behöver inte bli så dyrt. Det finns många rescue-program som kan plocka fram informationen. Känner du dig osäker så skulle jag kunna fixa det till dig om du vill.

Hej!

Jag har också problem med av misstag raderade bilder. Vilka rescueprogram finns att erbjuda?
Tack på förhand

/Axel

Hjälp!

Hej!

Jag försökte köra med ett rescue-program men det hjälpte inte. Det konstiga är att om man högerklickar och kollar på egenskaper på kortet så står det att det inte är tomt. Så det finns lite hopp!
Jag skulle gärna vilja ha hjälp med kortet eftersom bilderna är väldigt viktiga.

Mvh Eleanor

ANNONS
Götaplatsens Foto