mr_rockster
Aktiv medlem
Tjenare!
Sitter nu på en bärbar dator (P4, 3,2 GHz, 512 i minne etc. etc.) men tänkte byta ut den mot en stationär men VAD ska jag ha? Vill inte ha en ALLT för dyr dator. Kör mycket Photoshop och vill att den ska vara snabb å bra där. Spelar i stort sett inga spel på datorn (harpan och yatzy typ...). Har lite musik och filmer och sådant. Handlar på Dustin för jag trivs med de och har bra priser.
Önskemål:
Mycket internminne
Mycket lagringsutrymme, gärna raidade diskar...
Tyst
Okej skärm, 19" TFT typ räcker
Maxpris: 10-15000:- + moms, hellre 10 än 15.
Det behöver inte vara det VÄRSTA VÄRSTA GRYMMASTE men den ska vara bra!
Snälla, ge mig tips å bygg ihop något. Om någon börjar så kan andra sedan ge tips på vad jag ska byta ut och varför.
Tack tack tack på förhand!
- Johan
Sitter nu på en bärbar dator (P4, 3,2 GHz, 512 i minne etc. etc.) men tänkte byta ut den mot en stationär men VAD ska jag ha? Vill inte ha en ALLT för dyr dator. Kör mycket Photoshop och vill att den ska vara snabb å bra där. Spelar i stort sett inga spel på datorn (harpan och yatzy typ...). Har lite musik och filmer och sådant. Handlar på Dustin för jag trivs med de och har bra priser.
Önskemål:
Mycket internminne
Mycket lagringsutrymme, gärna raidade diskar...
Tyst
Okej skärm, 19" TFT typ räcker
Maxpris: 10-15000:- + moms, hellre 10 än 15.
Det behöver inte vara det VÄRSTA VÄRSTA GRYMMASTE men den ska vara bra!
Snälla, ge mig tips å bygg ihop något. Om någon börjar så kan andra sedan ge tips på vad jag ska byta ut och varför.
Tack tack tack på förhand!
- Johan