Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hjalp min kamera gatt sonder????
- Trådstartare chewie
- Start datum
chewie
Aktiv medlem
Hej jag ar igang med att forsoka fixa min popupflash nu och gar efter informationen pa denna sida: http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=000xmg
dom skriver"Use a sharp thin pin or tiny flat head jeweler's screwdriver, and insert the point under the thin metal plate, pointing the pin toward the lens at the tiny hole which locks your Canon flash to the hot shoe. Lift this plate up"
men det finns ingenstans att fa in nalen under metall plattan, ingenting att fa grepp om.
ar lite laskigt att forsoka trycka in nalen.
nagon som provat detta forrut och har nagra tips?
eller om nagon vet var jag kan hitta en annan beskrivning av denna prossedur?
tack
dom skriver"Use a sharp thin pin or tiny flat head jeweler's screwdriver, and insert the point under the thin metal plate, pointing the pin toward the lens at the tiny hole which locks your Canon flash to the hot shoe. Lift this plate up"
men det finns ingenstans att fa in nalen under metall plattan, ingenting att fa grepp om.
ar lite laskigt att forsoka trycka in nalen.
nagon som provat detta forrut och har nagra tips?
eller om nagon vet var jag kan hitta en annan beskrivning av denna prossedur?
tack
Jeppe
Aktiv medlem
ohls skrev:
Gäller detta problem alla eos5 eller är det bara vissa?
Ehh.. det gäller väl alla EOS 5 som problemet uppenbarar sig på
Flåt.. kunde inte låta bli...
Det behöver ju inte uppenbara sig...
-Markus-
Aktiv medlem
Ska man köpa en eos5:a ska man verkligen inte haka upp sig på detta eftersom det går hur fort som helst att fixa.
Jag fick detta problemet under julen på min kamera.
Det tog mig 30min att fixa och då var jag tvungen att göra en skruvmejsel som skulle passa med och det var det som tog tid.
Jag fick detta problemet under julen på min kamera.
Det tog mig 30min att fixa och då var jag tvungen att göra en skruvmejsel som skulle passa med och det var det som tog tid.